και με απόλυτη υπερηφάνεια ήρθε η ώρα να κρίνετε τις πράξεις μου..
Αρχίζοντας λοιπόν με τα μηχανικά, το μοτέρ αλλάχτηκε με ένα 1.6 baleno
και το φίλτρο παραχώρησε θέση σε μια χοάνη ελευθέρας..
Το καύσιμο άλλαξε σε lpg.. με θυσία λοιπόν τα πίσω καθίσματα
τοποθετήθηκε 65 λίτρα φιάλη τύπου ρεζέρβας και από πάνω μπήκε
ξύλινος πάτος ο οποίος στο ένα μέρος φιλοξενεί εργαλειοθήκη.

Οι πίσω ζώνες θυσιάστηκαν κι αυτές και τη θέση τους πήρε ένα
αυτοσχέδιο rollbar.


Αυτοσχέδιο χώρισμα επίσης μπήκε και πάνω στο ξύλινο πλαίσιο για να χωρίσει την καμπίνα από την καρότσα.


Πάνω στο νέο πάτωμα τοποθετήθηκε αντιολισθητικό και μονωτικό πατάκι πολυουθρεθάνης τύπου πεπονάκι όπως φαίνεται στις παραπάνω εικόνες.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από mad+4 ελατήρια μαζί με 3ποντες προσθήκες τεφλόν και Monroe αμορτισέρ

Ελαστικά Bf Goodrich m/t KM2 215/75/15
Ζάντες αλουμινίου πεντάμπρατσες 15χ7 βαμμένες μαυρο ματ
Τα πλαϊνά πλαστικά βάφτηκαν μαύρο ματ (από εμένα τον ίδιο)


Κοτσαδόρος από A.Hellas
Στο εσωτερικό τα καλύμματα αλλάχτηκαν με δίχρωμη δερματίνη

Και τεμπέλης μα αυτοσχέδια σιδερένια βάση πήρε θέση

Μέχρι στιγμής αυτά.. περιμένω σχόλια να βελτιώσω το έργο..



