Ένα μανίσιο Jimny .

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Παρ Ιουν 21, 2013 7:10 am

JEO έγραψε:Γιωργη ενδεχεται ενα πληρες σετ σινεμπλοκ πολυουρεθανης για το jimny να ειναι μια καλη επομενη κινηση. Δεν θα ξανασχοληθεις μαζι τους και το αυτοκινητο θα γινει λιγο πιο σφιχτο στις αντιδρασεις του.



Ναι και εγώ κάτι τέτοιο φαντάζομαι , απλώς ψάχνω να βρω καμιά πιο οικονομική λύση από αυτά εδώ που βρίσκω Ελλάδα με 400+ ευρώ , ευχαριστώ .
( Αλήθεια έχεις - έχετε να προτείνετε κάτι πιο οικονομικό ? )
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Παρ Ιουν 21, 2013 7:32 am

Αρίστος έγραψε:καλά εκανες ..τωρα οσο να νε πρωτη φορα πρεπει να ειναι που ακουο κατι τετοιο ...οτι βελτιωθηκε ετσι ..αλλα αφου παει καλήτερα μια χαρα! Δοκιμασε να κουνισεις την αντιστρεπτικη με το χερι δεξια και αριστερα ..αν πηγαινει τοτε θα χρειαστεις 2 συνεμπλοκ εκει! .

Τα μονροε που φορας εμπρος τα ειχα και εγω ....ηταν αρκετα μπιπ για τα γουστα μ ακομα και σε νορμαλ. αντεξαν 10.000 χλμ μετα πεταξαν λαδια (προσωπικα δεν μ αρεσαν καθολου) .
Τα μαμα πισω και γενικα τα μαμα ειναι λιγο σφιχτα αμορτισερ..δεν τα λες σκληρα παντος ουτε και μπιπ μια μεση λύση ειναι.



Και εγώ φίλε δεν θα το πίστευα αν το άκουγα από κάποιον άλλον ...

Καταλήγω πάντως ότι πρέπει να βελτιώθηκε η κατάσταση λόγω του σηκώματος των τροχών με το γρύλο και επί της ουσίας συμπίεσης και αποσυμπίεσης των αμορτισέρ ( που πάλι δεν είναι κάτι που το έχω ξανακούσει , αλλά ... ) .
Και αυτό γιατί πέρασα μια βόλτα από έναν Μάστορα ( και δεν χρησιμοποιώ τυχαίο κεφαλαίο γράμμα στο μάστορα ) , που κατασκευάζει αναρτήσεις από το 0 και βλέπωντας την κατάσταση των αμορτισέρ με 2-3 πρακτικούς τρόπους , μου είπε πως τα πίσω τα αμορτισέρ μου είναι αυτά ( ειδικά του συνοδηγού ) , που μου δημιουργούν αυτή την οδηγική συμπεριφορά ( και δεν του φάνηκε καθόλου περίεργο αυτό που του έλεγα ) .
( Συγκεκριμένα είναι τελειωμένα και δεν έχουν καθόλου rebound , με αποτέλεσμα στο ζούμπηγμα μπροστά , να σηκώνεται το πίσω μόνο )

Οπότε από εβδομάδα θα βάλω 2 kayaba πίσω ( οικονομικά γαρ ) και βλέπουμε .

Υ.Γ. : Τα monroe εγώ τα βρίσκω σχετικά σκληρά , χαχαχα , είμαι ανώμαλος !

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση και την βοήθεια .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 6:38 am

Εχθές αλλάχτηκαν και τα πίσω αμορτισέρ με οικονομικά Kayaba Excel-G και επιβεβαιώθηκαν οι δικές υποψίες και η σίγουρη γνώμη του μάστορα , μηδενικό rebound ...

Εικόνα

Εικόνα


Τα αμορτισέρ μπήκαν πανεύκολα σε πολύ λίγο χρόνο , μιας και δεν χρειάζεται λύσιμο πλαστικά στο εσωτερικό κτλ ( όλα γίνονται από κάτω ) και είχα φροντίσει από το πρωί και είχα ψεκάσει WD 40 στις βίδες , οπότε λύσανε σα να ήτανε καινουριες .

Πρώτη εντύπωση πολύ θετική .
Έγινε όλο το αυτοκίνητο πολύ πιο άνετο .
Και όχι μόνο πίσω , αλλά και μπροστά ( αφού το μηδενικό rebound των παλιών πίσω δεν άφηνε το αυτοκίνητο να γύρει μπροστά και να δουλέψει η μπροστινή ανάρτηση ) .
Και φυσικά οδηγικά βελτιώθηκε κι' άλλο και πλέον το αυτοκίνητο φέρεται 100% φυσιολογικά και έχεις την εμπιστοσύνη να πας και με 100 και 110 χμ/ω .

Σε σχέση με τα Kayaba , τα Monroe είναι πιο σκληρά και σίγουρα στο μέλλον θα ακολουθήσουν Kayaba και μπροστά .
Και για επιπλέον άνεση , αλλά και για μια ομοιογένεια στο στήσιμο ( όπου ειδικά αν τελικά καταλήξω να βάλω και αέριο , με το επιπλέον βάρος της μπουκάλας το αμάξι θα είναι ακόμη πιο ανομοιογενές ) .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 6:50 am

Και το βίντεο με τα 2 αμορτισέρ ( παλιό και νέο ) για του λόγου το αληθές :

Εικόνα


( Το δεύτερο αμορτισέρ από τα παλιά , που δεν το δείχνω στο βίντεο , ήταν χειρότερο , δεν έκανε καθόλου επαναφορά )
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιουν 27, 2013 8:02 am

Οντως. Τελειως πεθαμενα. :lol: :lol: :lol: :lol:
Εμενα ετσι ειχαν γινει τα monroe reflex μεσα σε 6 μηνες.... Γενικα τα αμορτισερ αεριου ειναι πιο μπιπ και ανετα (και πιο φτηνα βεβαιως) και τα λαδιου η' αεριου λαδιου πιο σκληρα, αλλα και πιο αξιοπιστα στο τελος της ημερας.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 8:45 am

Συμφωνώ στα πάντα Jeo , αλλά με 100 ευρώ σχεδόν για 4 αμορτισέρ , ας τα αλλάζω και κάθε χρόνο , αυτή είναι η αρχική μου σκέψη τουλάχιστον , θα δείξει η πορεία , :)
Καλημέρα .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron