Ένα μανίσιο Jimny .

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Παρ Ιουν 21, 2013 7:10 am

Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Παρ Ιουν 21, 2013 7:32 am

Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 6:38 am

Εχθές αλλάχτηκαν και τα πίσω αμορτισέρ με οικονομικά Kayaba Excel-G και επιβεβαιώθηκαν οι δικές υποψίες και η σίγουρη γνώμη του μάστορα , μηδενικό rebound ...






Τα αμορτισέρ μπήκαν πανεύκολα σε πολύ λίγο χρόνο , μιας και δεν χρειάζεται λύσιμο πλαστικά στο εσωτερικό κτλ ( όλα γίνονται από κάτω ) και είχα φροντίσει από το πρωί και είχα ψεκάσει WD 40 στις βίδες , οπότε λύσανε σα να ήτανε καινουριες .

Πρώτη εντύπωση πολύ θετική .
Έγινε όλο το αυτοκίνητο πολύ πιο άνετο .
Και όχι μόνο πίσω , αλλά και μπροστά ( αφού το μηδενικό rebound των παλιών πίσω δεν άφηνε το αυτοκίνητο να γύρει μπροστά και να δουλέψει η μπροστινή ανάρτηση ) .
Και φυσικά οδηγικά βελτιώθηκε κι' άλλο και πλέον το αυτοκίνητο φέρεται 100% φυσιολογικά και έχεις την εμπιστοσύνη να πας και με 100 και 110 χμ/ω .

Σε σχέση με τα Kayaba , τα Monroe είναι πιο σκληρά και σίγουρα στο μέλλον θα ακολουθήσουν Kayaba και μπροστά .
Και για επιπλέον άνεση , αλλά και για μια ομοιογένεια στο στήσιμο ( όπου ειδικά αν τελικά καταλήξω να βάλω και αέριο , με το επιπλέον βάρος της μπουκάλας το αμάξι θα είναι ακόμη πιο ανομοιογενές ) .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 6:50 am

Και το βίντεο με τα 2 αμορτισέρ ( παλιό και νέο ) για του λόγου το αληθές :




( Το δεύτερο αμορτισέρ από τα παλιά , που δεν το δείχνω στο βίντεο , ήταν χειρότερο , δεν έκανε καθόλου επαναφορά )
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιουν 27, 2013 8:02 am

Οντως. Τελειως πεθαμενα. :lol: :lol: :lol: :lol:
Εμενα ετσι ειχαν γινει τα monroe reflex μεσα σε 6 μηνες.... Γενικα τα αμορτισερ αεριου ειναι πιο μπιπ και ανετα (και πιο φτηνα βεβαιως) και τα λαδιου η' αεριου λαδιου πιο σκληρα, αλλα και πιο αξιοπιστα στο τελος της ημερας.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Πέμ Ιουν 27, 2013 8:45 am

Συμφωνώ στα πάντα Jeo , αλλά με 100 ευρώ σχεδόν για 4 αμορτισέρ , ας τα αλλάζω και κάθε χρόνο , αυτή είναι η αρχική μου σκέψη τουλάχιστον , θα δείξει η πορεία , :)
Καλημέρα .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

cron