Ένα μανίσιο Jimny .

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Ένα μανίσιο Jimny .

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 7:56 am

Καλημέρα σας , ονομάζομαι Σαράφης Γιώργος , είμαι από Θεσσαλονίκη και πριν από καμία εβδομάδα αγόρασα ένα Jimny του '99 με καμπόσα χιλιόμετρα ( 182.000 για την ακρίβεια ) , αλλά σε τίμια χρήματα και σε πολύ καλή μηχανολογική κατάσταση και το κυριότερο χωρίς να έχει πατήσει χώμα στην μέχρι τώρα ζωή του , :D
Το φόρουμ το παρακολουθώ πολύ καιρό , μιας και το πρότζεκτ του Jeo είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον και μάλιστα η εγγραφή μου είχε γίνει τότε , που αποφασίσατε ότι δεν μπορούμε μη-μέλη να παρακολουθούμε το φόρουμ ( και φυσικά θα έσκαγα αν δεν έβλεπα την ολοκλήρωσή του ) .
Γενικά , να πω ότι βοηθήθηκα πολύ από τις πληροφορίες , που υπάρχουν συγκεντρωμένες σε αυτό εδώ το site , οπότε ευχαριστώ .

Στο θέμα μας τώρα .
Το αυτοκινητάκι μου όπως το αγόρασα ( μείον τις σχάρες για το καγιάκ , που τις είχα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο ) :

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ Α. » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:06 am

καλολασπωμενο γιωργη :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ Α.
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 07, 2013 6:39 pm
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:15 am

Όπως βλέπετε , το αυτοκίνητο είχε αρκετές ατέλειες , κυρίως στο εσωτερικό του , αλλά και στο εξωτερικό και ήταν αυτές , που με βοήθησαν , να το αγοράσω σε χαμηλή τιμή , οπότε 8)

Από τις πρώτες δουλειές , που ξεκίνησα ήταν να αντικαταστήσω το σαλόνι του .
Ήμουν Αθήνα για μια δουλειά και τσίμπησα οικονομικά σαλονάκι και τιμόνι με αερόσακο από facelift και ξεκίνησε η διαδικασία αντικατάστασης ( είχα και ένα sparco λεβιεδάκι από παλαιότερο αυτοκίνητο και το πέταξα και αυτό επάνω ):

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:16 am

ΝΙΚΟΣ Α. έγραψε:καλολασπωμενο γιωργη :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:



Ευχαριστώ πολύ !
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:19 am

Για το σαλόνι να πω ότι μπαίνει πανεύκολα και το μόνο "μειονέκτημα" είναι ότι ό πάτος από τα πίσω καθίσματα δεν βιδώνει στο σασί , όπως τα παλιά , αλλά πάει σφηνωτός ( πράγμα , που άμα ασχοληθώ και κάνω 2 λαμάκια , λύνεται , αλλά μάλλον δεν υπάρχει λόγος ) .
Το τιμόνι ήθελε ένα πάντρεμα στις πλεξούδες ( παλιά και νέα ) για να δουλέψει ο αερόσακος σωστά , πράγμα που έκανα και όλα οκ ( το πήγα σε ηλεκτρολόγο για να κάνει κόλληση με καλάι ) .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:22 am

Επόμενη δουλειά ήταν να ξεθαμπώσω τα μπροστινά φανάρια με ειδική αλοιφή και να κολλήσω την βάση από το ένα , μιας και ήταν σπασμένη :

Εικόνα

Εικόνα

Και τέλος , προς το παρόν .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Σάβ Ιουν 15, 2013 8:35 am

Το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως σε μαμά κατάσταση , μιας και με πήγε όπου ήθελα , χωρίς τον παραμικρό δισταγμό ( πολύ βαθιά άμμο ) .
Μηχανολογικά είναι άριστο , μιας και έχει κάνει μεγάλο σέρβις , αλλάγη συμπλέκτη και ιμάντα χρονισμού πριν από 5.000 χμ και δεν χρειάζεται το παραμικρό .
Έχει ένα τράβηγμα στα δεξία κατά το φρενάρισμα , το οποίο και θα κοιτάξω στην πρώτη ευκαιρία ( εξαέρωση , έλεγχος μαρκούτσι και κυλινδράκι δαγκάνας ) .
Αν είναι το τελευταίο και χρειάζεται δουλειά η δαγκάνα ίσως να πάω σε λύση με δαγκάνες vitara και αεριζόμενους δίσκους .
Για το εξωτερικό , μέσα στην εβδομάδα θα πάω να κάνω ένα "πινελάκι" με τον κωδικό του χρώματός μου και θα συμμαζέψω λίγο τις ατέλειες , αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο , μιας και δεν με νοιάζουν .
Το τρέμουλο , που διάβασα ότι έχουν όλα τα jimny στα 70-80 , το έχω και εγώ , αλλά είναι αμελητέο και δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα .
Αυτό , που με ενοχλεί ιδιαίτερα όμως είναι η έλλειψη ευθυβολίας του αυτοκινήτου και αυτή η γενικότερη "αίσθηση του περίπου" όταν οδηγάς στην άσφαλτο , που αν κατάλαβα καλά από όσα διάβασα εδώ , μάλλον περιορίζεται με ένα αμορτισέρ τιμονιού .
Θα το μελετήσω καλύτερα και θα αποφασισώ τι θα κάνω .
Επίσης με ενοχλεί και η έλλειψη άνεσης από την μεριά της ανάρτησης και αυτό είναι ένα θέμα , που θέλω να δω .
Τέλος , μάλλον θα πάω προς την λύση της υγραεριοκίνησης , μιας και καίει πολύ το jimny για καθημερινή μετακίνηση .

Αυτά , καλως σας βρήκα όλους και ευχαριστώ για την βοήθεια μέχρι στιγμής ( μέσω όσων διάβασα στο site σας ) , καλημέρα .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Ιουν 15, 2013 5:06 pm

Καλως ηρθες Γιωργη και σου ευχομαι μονο καλα χιλιομετρα να εχεις με το jimny σου. Μου αρεσει πολυ το σαλονακι σου (το καινουργιο... :lol: ) του παει πολυ.

Στα θεματα σου τωρα. Ανετο το jimny τουλαχιστον στην ασφαλτο δεν το λες. Στο χωμα ομως ειναι πολυ καλυτερο, μιας και οπως να το κανουμε γι' αυτο εχει σχεδιαστει.
Το βαρκα-γυαλο τιμονι του ειναι κατι το οποιο πρεπει να το συνηθισεις. Και παλι οπως και η αναρτηση του εχει σχεδιαστει για χωμα και οχι για ακριβεια οποτε μειωσε λιγο τα stantards σου και θα σου φανει μια χαρα στο τελος. :lol: :lol:

Εχεις καποιες βλεψεις για εκτος δρομου διαδρομες, η' το πηρες δοκιμαστικα και θα δεις πως θα παει?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Ιουν 16, 2013 2:10 pm

Σαράφης Γιώργος έγραψε:....Επίσης με ενοχλεί και η έλλειψη άνεσης από την μεριά της ανάρτησης και αυτό είναι ένα θέμα...


βαλε ολντμαν και θα μπιπ και στην ασφαλτο ... ολτμαν +4 εβαλα και εχει γίνει αρκετά ανετο και σε ασφαλτο και σε χωμα ....θα διαβασεις τα ανάλογα τοπικ στο φορουμ.. :wink:
Καλως ηρθες !!!
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό gargas » Κυρ Ιουν 16, 2013 5:30 pm

καλως ηρθες!!!! :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Δευτ Ιουν 17, 2013 5:20 am

JEO έγραψε:Καλως ηρθες Γιωργη και σου ευχομαι μονο καλα χιλιομετρα να εχεις με το jimny σου. Μου αρεσει πολυ το σαλονακι σου (το καινουργιο... :lol: ) του παει πολυ.

Στα θεματα σου τωρα. Ανετο το jimny τουλαχιστον στην ασφαλτο δεν το λες. Στο χωμα ομως ειναι πολυ καλυτερο, μιας και οπως να το κανουμε γι' αυτο εχει σχεδιαστει.
Το βαρκα-γυαλο τιμονι του ειναι κατι το οποιο πρεπει να το συνηθισεις. Και παλι οπως και η αναρτηση του εχει σχεδιαστει για χωμα και οχι για ακριβεια οποτε μειωσε λιγο τα stantards σου και θα σου φανει μια χαρα στο τελος. :lol: :lol:

Εχεις καποιες βλεψεις για εκτος δρομου διαδρομες, η' το πηρες δοκιμαστικα και θα δεις πως θα παει?



Σ' ευχαριστώ Jeo .
Συγκεκριμένα το δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι άνετο ούτε στο χώμα , φοράει αλλαγμένες αναρτήσεις και πρέπει να είναι πολύ σφιχτές .
Μέσα στην εβδομάδα θα βρω μάλλον χρόνο και θα πάω να το σηκώσω σε κανά φίλο να δω τι φοράει και γενικότερα κάποια πράγματα που θέλω .
( Γιατί μέχρι στιγμής , μόνο χρόνο για παραλίες έχουμε , χαχαχα )
Επίσης στην άσφαλτο έχει περίεργη συμπεριφορά .
Σα να αργεί να κάνει μεταφορά βάρους η καρότσα ( σε σχέση με το πότε στρίβω το τιμόνι ) , για να κάτσουν τα κιλά στους εξωτερικούς τροχούς και να στρίψει το αυτοκίνητο , με αποτέλεσμα όλα να είναι στο περίπου και να αδυνατώ να οδηγήσω εγώ το αυτοκίνητο ( παρά μάλλον με οδηγεί αυτό ) ...
( Η περιγραφή μου δεν είναι και ιδανική , αλλά με γραπτό λόγο δεν μπορώ και πολλά περισσότερα , χαχαχα )
Και πάλι πρέπει να έχει να κάνει με την ανάρτησή μου ( και πιο συγκεκριμένα το rebound της , που μάλλον το έχουν ρυθμίσει σκληρό για να μην γέρνει ) .
Θα δείξει , δεν ξέρω .

Πάντως γενικά , δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις , στο ταξίδι είμαι με 90 και 100 χμ/ω και φυσικά ούτε κουβέντα να θέλω πουθενά να στρίψω γρήγορα .
Αλλά ακόμη και έτσι , το αυτοκίνητο είναι χειρότερο από τις δικές μου μέτριες προς λίγες απαιτήσεις .
Και πρέπει να φταίει η ανάρτηση .
Αλλά θα το μελετήσουμε , καινούριο είναι ακόμη το αυτοκίνητο και θέλει να το καταλάβουμε .

Ο λόγος τώρα που το επέλεξα είναι ότι ειδικά το καλοκαίρι είμαστε (εγώ με την γυναίκα μου ) ιδιαίτερα εκδρομικοί και πάμε και στήνουμε "τσαντηράκι" σε όσες παραλίες μπορούμε , κουβαλώντας ταυτόχρονα και ένα καγιάκ .
Οπότε έπρεπε το αμάξι να είναι ικανό εκτός δρόμου , αλλά οικονομικό σε κόστος κτήσης και συντήρησης ( αξιόπιστο , λίγα κυβικά για μειωμένα τέλη και ασφάλειες και οικονομικά σέρβις ) , οπότε το jimny ήταν μονόδρομος .
Για όλα τα παραπάνω ήμουν προετοιμασμενος να κάνω υποχωρήσεις στην ασφάλτινη συμπεριφορά του αυτοκινήτου , αλλά με το δικό μου κάτι το διαφορετικό πρέπει να παίζει ( διάβαζα ότι κυκλοφορείτε ορισμένοι με τα δικά σας με 160 χμ/ω και βάση της συμπεριφοράς του δικού μου , τρόμαξα .... ) .

Οπότε , για να απαντήσω και στην ερώτησή σου , εκτός δρόμου πηγαίνουμε συχνά , αλλά κυρίως χάρην της εκδρομής και του προορισμού και όχι σαν χόμπυ και αυτοσκοπό .
Και αυτό όχι γιατί δεν θα μου άρεσε , αλλά επειδή το αμάξι δεν είναι και καινούριο , με τα χμ που έχει στην πλάτη του και δεν είμαστε για ζημιές και έξοδα , τουλάχιστον προς το παρόν .
:D
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Δευτ Ιουν 17, 2013 5:26 am

Dimny έγραψε:
Σαράφης Γιώργος έγραψε:....Επίσης με ενοχλεί και η έλλειψη άνεσης από την μεριά της ανάρτησης και αυτό είναι ένα θέμα...


βαλε ολντμαν και θα μπιπ και στην ασφαλτο ... ολτμαν +4 εβαλα και εχει γίνει αρκετά ανετο και σε ασφαλτο και σε χωμα ....θα διαβασεις τα ανάλογα τοπικ στο φορουμ.. :wink:
Καλως ηρθες !!!



Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα .
Τα διάβασα όλα τα τόπικ σας , μιας και ήθελα να μορφωθώ .
Μόνο μία απορία έχω , η συγκεκριμένη αναρτηση είναι πιο άνετη και εξ' αιτίας της μεγαλύτερης διαδρομής ή μόνο λόγω ρυθμισεων του κατασκευαστή ?
Και αυτό το ρωτάω , γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν θα ήθελα να πάω σε ανάρτηση ψηλώματος και λόγω κόστους και λόγω χειρότερης ασφάλτινης συμπεριφοράς ( μεγαλύτερο ύψος καμπίνας ) .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Σαράφης Γιώργος » Δευτ Ιουν 17, 2013 5:27 am

gargas έγραψε:καλως ηρθες!!!! :wink:


Σ' ευχαριστώ πολύ .
Σαράφης Γιώργος
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 24, 2011 12:01 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Ιουν 17, 2013 7:29 am

Σαράφης Γιώργος έγραψε:.......
Και αυτό το ρωτάω , γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν θα ήθελα να πάω σε ανάρτηση ψηλώματος και λόγω κόστους και λόγω χειρότερης ασφάλτινης συμπεριφοράς ( μεγαλύτερο ύψος καμπίνας ) .


Αυτό δεν θα το καταλάβεις...
Γιατί απλά όπως είπες και εσυ ποιό πάνω θα μεταφερεται ευκολότερα στους εξωτερικούς τροχούς το βάρος και θα στρίβει καλύτερα...

Για το άλλο που είπες δουλέυει μπιπ και λόγω ρύθμισης και λόγω διαδρομής...
Απλά θα πρέπει να συνηθλισεις λιγο τις κλίσεις..
Καποιοι φοβούνται όταν γέρνει το αμάξι τους χωρίς να υπάρχει λόγος ουσιαστικός εκτός από τους ψυχολογικούς...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό Ινδιανος » Δευτ Ιουν 17, 2013 11:31 am

Κάλως ήλθες...
Πόσο σου βγήκε το σαλόνι και το τιμόνι?
Ινδιανος
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 12, 2013 10:53 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Επόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron