Βοηθεια για Rally raid project

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Βοηθεια για Rally raid project

Δημοσίευσηαπό Athan » Σάβ Ιαν 05, 2013 8:04 pm

Γεια σας παιδια,ως νεο μελος θα εκτιμουσα τη βοηθεια σας.Σκεφτομαι να αγορασω ενα jimny με σκοπο την συμμετοχη μου σε αγωνες raid.Ετσι θα ηθελα αν μπορειτε να μου πειτε τις πιο σημαντικες κατα τη γνωμη σας μετατροπες που θα πρεπει να γινουν στο αυτοκινητο για να παρω μερος σε τετοιους αγωνες.Το ρωταω αρχικα, γιατι αν μου πειτε οτι θα πρεπει να αλλαχτει το 50% του Jimny τοτε να προτιμησω ενα "φθηνο" μεταχειρισμενο ,σε αντιθετη περιπτωση να προτιμησω ενα λιγοτερο ταλαιπωρημενο.Δεν χρειαζομαι εμπορικες ονομασιες ,αυτα για αργοτερα :),απλα τα στοιχεια του αυτικινητου που θα πρεπει να βελτιωθουν.Το jimny θα συμμετεχει μονο σε raid και μηδεν trial.Ο προυπολογισμος μου για τις βελτιωσεις ειναι 2500 ευρω χωρις να υπολογισω μεσα cage,καθισματα,ζωνες,πυροσβεστηρες αυτα τα εχω τσεκαρει.Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο που θα διαθεσετε παιδια.[/b][/u]
Athan
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 05, 2013 7:46 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 06, 2013 12:57 am

Παρε pajero, vitara, rav4 η' sportage φιλε μου. Ολα στις 3θυρες εκδοσεις τους ειναι πολυ καλυτερα και γρηγοροτερα απο το jmny μεσα σε μια ειδικη.

Δεν λεω οτι ειναι χαλια το jimny απλα ο εργοστασιακος προσανατολισμος του ειναι αλλος και θα φτασεις γρηγορα σε πωληση και αγορα αλλου αυτοκινητου.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Ιαν 06, 2013 2:58 pm

Συμφωνω με το Θοδωρη. Αν ωστοσο επιμενεις να πας σ αυτη τη λυση βρες ενα jimnaki με οσο γινεται λιγοτερα λεφτα και ξεκινα...
Το αμαξι θα το χεις μονο για αγωνες?
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Κυρ Ιαν 06, 2013 3:23 pm

Αν εχεις σαν παραδειγμα τα Jimny του Δημητριαδη κ του Σιουτη, θα χρειαστεις

παραπανω απο 2500Ε

Για αλλαγη μοτερ θα χρειαστεις 1500Ε. Μετα απο εκει κ περα

ηλεκτρκο βεντιλατερ, ενισχυσεις στους αξονες με νευρα στις μεγαλες πλευρες

μια αναρτηση +4cm το πολυ για να κερδισεις λιγο υψος, με καλα αμορτισερ

ρυθμιζομενα για να τα ρυθμιζεις αναλογα τον αγωνα, χειροκ. πλυμνες ,

roll cage κτλ οπως ειπες πιο πανω, terratrip, gps,

Εγω θα υπολογιζα κοντα στα 5000Ε ετοιμο για αγωνες με ολα μεσα.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Ιαν 06, 2013 3:47 pm

Εγω αντι να το σηκωσω και να ανεβασω το κεντρο βαρος του θα εκοβα τους θολους , θα εβαζα λαστιχα 215/75/15 και τρασφερ απο sami 410. Γι αυτο ρωτησα αν θα το εχεις για καθημερινη χρηση
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Athan » Κυρ Ιαν 06, 2013 5:30 pm

Παιδια,αρχικα σας ευχαριστω για τις συμβουλες.
Φιλε JEO σκεφτομαι και εναλλακτικες προτασεις για αυτοκινητο ,αλλα RAV4 και SPORTAGE δυσκολο ,γιατι ειναι διλιτρα και δε βλεπω το γαμο μου να μακροημερευει, γιατι με τα δοντια κραταω το 350Ζ με τα 1100 ευρω σημα.Ισως να το τραβηξω μεχρι Pajero Pinin 1.8L και εκει θα ηθελα τη γνωμη σας.
Πανο σκεφτηκα το Jimny γιατι ειδα αρκετες συμμετοχες,αλλα πρεπει να αλλαξω μοτερ?Ο σκοπος μου ειναι να περασω καλα με το συνοδηγο μου και να τερματιζω,δεν εχω βλεψεις μεγαλες,σε εναν αγωνα βεβαια τα παντα ειναι σχετικα, δεν πας μονο για αναψυχη.
Offroad_master το αυτοκινητο θα ειναι για καθημερινη χρηση αλλα θα υποστω ολες τις αλλαγες γιατι θα ειναι το 3ο αυτοκινητο της οικογενιας ,ας ειναι καλα το swift της συζυγου:)
Και παλι ευχαριστω για τις συμβουλες ,περιμενω νεες!
Athan
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 05, 2013 7:46 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Ιαν 06, 2013 8:51 pm

Athan έγραψε:.....Ο σκοπος μου ειναι να περασω καλα με το συνοδηγο μου και να τερματιζω,δεν εχω βλεψεις μεγαλες,σε εναν αγωνα βεβαια τα παντα ειναι σχετικα......


Καλά αυτά τα είπανε και άλλοι.... :lol: :lol: :lol:
Είναι ην πεις στο τρυπάκι ... μετά θα σου πω...

Καλώς ήρθες...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Ιαν 06, 2013 11:32 pm

Stooooooooooooooooooooooooooooooooooop

του Δημητριαδη μεχρι περσι ηταν 1.300 ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαμα μηχανολογικά....

τελεια και παυλα και δεντο συζητω.

καταπονηθηκε καιρό με λαθος αμορτισερ μεχρι που κατα δηλωσην του Σταυρου με τα σημερινά εχει "στρωσει" εξ ου και πλεον δεν το ακουμπαει ηλεκτροκόληση...

επεισεις

αν θες να ξεκινησεις και "να δεις τι παιζει" παρε ενα κλειστό, και τρεξε στην Ζ2 οποτε cage πυροσβεσεις κ.λ.π. ΔΕΝ ειναι απαραιτητα, αν και ειμαι ο τελευταιος που θα σου πει ΜΗΝ ταν βαλεις ακομα και σε αυτη την κατηγορία...

Αλλα δικο σου κεφαλι ειναι εσυ αποφασίζεις.

ΜΗ ξεχνατε οτι τα raid δεν ειναι αγωνες ταχυτητας...

Οτι θελετε "σφυρατε".....
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Ιαν 06, 2013 11:38 pm

edit

Ως "περσι" εννοω το..... 2011 :D :D :D :D

Κατα την γνωμη μου το 1800 του Σιουτη ειναι "λαθος" δεν το αντεχει η μεταδοση...
ο Σταματακης το 2012 εβαλε το 1600 του λιανα, κατα τα αλλα καραμαμα του κερατα

του Μαρδα ομοιως....

ξαναλεω ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ
ναι προφανως σε ολα παιζουν κατι ενισχυσεις, οι οποιες εγιναν ομως αναγκαιες για 2 λογους
αυξηση απαιτησεων και
παραλληλη "κουραση" του αυτοκινητου.

Να θυμησω επεισεις οτι ο Μαρσελος "πηρε σωβρακα" με επεισεις ενα απολυτως νορμαλ Jimny, και μαλιστα παρολο που ειχε να οδηγησει αιωνες στο Αττικο του 2011 ( νομιζω ) βγηκε 1ος γενικής......

Ξανα λεω κι ας γινω κουραστικός
Απο μετρα ασφαλειας βαλτε οσο πιο πολλά μπορειτε να πληρωσετε....
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Ιαν 07, 2013 12:00 am

επι προσωπικου τωρα...

ως κατοχος sport1 θα ελεγα..... χμ......
ειναι ενα φοβερο αυτοκινητο, αρκει.... να μη θες "κατι καλυτερο" διοτι ολα ειναι πατεντα.....
εχει ΦΤΥΝΑ ανταλλακτικά, αρκει να φυγεις μακρυα απο αντιπροσωπεια.
Αν το επιλεξεις μπορω να βοηθησω

Περι 2λιτρου...
υπαρχουν και οι αγωνιστικές πινακιδες χωρις τελη τεκμηριο κ.λ.π. αλλα χρηση ΜΟΝΟ προς για και απο αγωνες....

επειδη τα 3 καλυτερα τζιμνυ της Ελλαδας σε αυτο το ειδος αγωνων ειναι τα αμεσως επομενα αυτοκινητα που ξερω τοσο καλα μετα το δικό μου θα ελεγα dont tuch...
ασε τα μηστηρια σαζμαν δε θα τρεξεις τριαλ ή wild terrain

ολα αυτα ειναι προσωπική αποψη
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Ιαν 07, 2013 10:03 am

θα συμφωνισω με τον Φωκιων αλλα κατα την γνωμη μου απαραιτητα cage!!!! :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό YannisS » Δευτ Ιαν 07, 2013 12:39 pm

Athan έγραψε:Παιδια,αρχικα σας ευχαριστω για τις συμβουλες.
.Ισως να το τραβηξω μεχρι Pajero Pinin 1.8L και εκει θα ηθελα τη γνωμη σας.

Αν σε ενδιαφέρει Pinin 2.0L, άριστα διατηρημένο, το οποίο έχει και εξαιρετική επιλεκτική τετρακίνηση, πουλάω το δικό μου.
Μπορώ να σου δώσω πληροφορίες για τις δυνατότητές του, πολύ ευχαρίστως
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Athan » Δευτ Ιαν 07, 2013 3:52 pm

Dimny στο τρυπακι είμαι χρονια τώρα αλλα μόνο ...νοητα!Καθώς στη Ρόδο αγώνες γίνονται μόνο με το κυαλι εκτός απο δεξιοτεχνιες,αλλα άλλο να γυρνας γύρω απο ένα κωνο κι άλλο να πατάς χωματακι.Απλά είμαι ρεαλιστής και δεν περιμένω να παρθενογεννηθει ο...Βατανεν των raid.Πάντως οι πληροφορίες σας αξίζουν όσο δέκα συνεργεία ,ευχαριστώ και πάλι.
Athan
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 05, 2013 7:46 pm

Δημοσίευσηαπό Athan » Δευτ Ιαν 07, 2013 4:04 pm

Fokion,επειδή παρακολουθουσα τα post σου παλαιότερα για τους αγώνες ,εννοείτε ότι το cage είναι must και θα το ψάξω και fia γιατί της omp δε μου γέμισε πολύ το μάτι,αλλα δεν είναι της ώρας,ακόμα δεν τον είδαμε..,Γιάννη τον εβγαλαμε-χρονια πολλα σε όλους τους Γιαννηδες by the way.

Θα ήθελα επίσης επειδή το Jimny είναι κοντό και ελαφρύ μήπως μπαίνει στις στροφές σαν ένα χωματινο καρτ ενώ το pinin θα θέλει περισσότερη εμπειρία καθώς πιο βαρύ και πιο γρήγορο;
Athan
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 05, 2013 7:46 pm

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Ιαν 07, 2013 4:16 pm

δεν απαραιτητο οτι το Jimny θα στριβει σαν καρτ.
οσο για το πινιν επειδη τα γνωριζω καλα δεν κανει για την χρηση που θες και καταδευτερον το 1,8mpi εχει απλα μια μονιμη τετρακινηση........... που δεν καλυπτει για την χρηση αυτη!! υπαρχουν ομως και λιγα 1,8GDI που αυτα εχουν super select πανω και βημα διαφορικων (4,875)!!!!

αλλα και παλι με διαφορες πατεντες το φτιαχνεις αλλα δεν αξιζει διοτι δεν υπαρχουν λυσεις ετοιμες....!!!! :wink:

εγω στην θεση σου θα ημουν αναμεσα σε Jimny και σε παλιο vitara!!!!

διοτι υπαρχουν απειρες λυσεις ετοιμες για τα εν - λογω αυτοκινητα και ποιο οικονομικες!!

Παρ'οτι ειμαι κατοχος suzuki jimny και mitsubishi space gear 2.5tdi.

θα επερνα ενα παλιο vitaraki και με την διαφορα χρηματων σε σχεση μ'ενα ποιο καινουργιο θα το εφτανα στο επιπεδο που θελω!!!

η αποφαση δικη σου!!! :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron