Το απόλυτο τροχοσπιτο για off road.

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Το απόλυτο τροχοσπιτο για off road.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Σεπ 25, 2011 8:11 pm

Για να μην ψαχνουμε απο δω και απο κει, μεταφερω εδω ολες τις πληροφοριες που εχω μαζεψει για το trailer που θελω να φτιαξω.
Υ.Γ. Σημερα το μεσημερι που ξαναφτιαχνα το γκρεμισμενο απο τους μαστορους σπιτι, μου ηρθε μια ιδεα που θα λυσει πολλα μου προβληματα......
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Δευτ Οκτ 22, 2012 4:08 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Δεκ 13, 2011 8:17 pm

Σας ευχαριστω παιδια. Το τρεηλορ θα φτιαχτει απο το απολυτο 0 εδω απο εμενα.
Ειχα σκοπο να βαλω ακαμπτο αξονα απο επαγγελματικο NISSAN pick up για να υπαρχει μια συμβατοτητα σε ανταλλακτικα και ζαντες με το jimny (σε περιπτωση αναγκης). Ειχα επισης σκοπο να του κοτσαρω μια μιζα στο διαφορικο και στα δυσκολα να βοηθαει το ιδιο το τρεηλορ στην κινηση παρα να σερνεται. (ο αξονας μεταδοσης απο το πισω διαφορικο γενναει πολλα προβληματα).
Αυτο ισως να γινει στο μελλον. Αυτο που δεν θα γινει ειναι ο ακαμπτος αξονας. Ειναι πολυ βαρυς για μια τοσο ελαφρια κατασκευη σαν το τρεηλορ.

Σκεφτηκα να τον αδειασω απο τα κινουμενα μερη του, αλλα αν βγαλω το group του διαφορικου θα πρεπει να βγαλω και τα ημιαξονια μιας και εκει στηριζονται. Αν βγαλω τα ημιαξονια-μουαγιε, δεν θα εχω που να στηριξω τους τροχους!!!! Να φτιαξω μισα ημιαξονια δεν υπαρχει περιπτωση (ηδη εχω κουραστει πολυ.... :( ) οποτε αποφασισα να παρω μια ετοιμη μπροστινη αναρτηση απο το ιδιο επαγγελματικο (2WD) και να στησω πανω σε αυτο το πλαισιο του τρεηλορ:

Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Varaman » Τρί Δεκ 13, 2011 8:22 pm

Να φανταστώ ότι η μίζα του τρέιλερ θα έχει την δικιά του μπαταριά την οποία θα κουβαλάει το ίδιο για να μην φορτώνετε το όχημα από βάρος;
Varaman
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2007 9:46 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Varaman » Τρί Δεκ 13, 2011 8:24 pm

Αυτό που έχουμε "κλείσει" με το αμάξι και λέμε διάφορα για το τρέιλερ..... δεν είναι κάπως;;;;
:D :D :D
Varaman
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2007 9:46 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Δεκ 14, 2011 2:53 am

Ας ρίξω μία πιο εξωτική ιδέα μιας και ο Θοδωρής έχει ανοσία :P

Αντί να βγάλεις νέο άξονα και να μεταφέρεις ισχύ μηχανικά γιατί δε δοκιμάζεις ένα σύστημα με αντλία/κινητήρα?

Μιας και θα το φτιάξεις από το μηδέν μπορείς να συνδέσεις μία αντλία στον κινητήρα με μια τροχαλία και η πίεση που θα ανεβάζει να διοχετεύεται από ένα εύκαμπτο αεροπορικό σωλήνα σε ένα υδραυλικό κινητήρα στον άξονα του τρέιλερ.

Δεν έχω ψάξει φυσικά τι εξαρτήματα υπάρχουν διαθέσιμα αλλά ίσως να μπορούσες να μεταποιήσεις κάποια που προορίζονται για άλλη χρήση.

Τροφή για σκέψη :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό gargas » Τετ Δεκ 14, 2011 9:36 am

ρε αφηστε τον ανθρωπο μηπως και καταφερει να το τελειωσει και μην του ξυνεται πληγες..................... το τρειλερ ειναι δευτερευον. :evil: :evil:

jeo μην ακους τιποτα εμπαινε δυναμικα για βασεις καθισματων εσυ στο προγραμμα σου :wink: :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Δεκ 14, 2011 10:10 am

Varaman έγραψε:Να φανταστώ ότι η μίζα του τρέιλερ θα έχει την δικιά του μπαταριά την οποία θα κουβαλάει το ίδιο για να μην φορτώνετε το όχημα από βάρος;


Ακριβως Παυλο. Θα εχω ετσι και αλλιως 2-3 μπαταριες για τις καταναλωσεις του τρεηλορ, οποτε δεν με απασχολει η καταναλωση. Για την δε φορτιση τους ειμαι ακομα μεταξυ φωτοβολταικου στην σκληρη οροφη και ενος δυναμο στους τροχους. Ισως και τα 2. Ετσι θα ειναι τελειως αυτονομο και παντα ετοιμο για χρηση.


Varaman έγραψε:Αυτό που έχουμε "κλείσει" με το αμάξι και λέμε διάφορα για το τρέιλερ..... δεν είναι κάπως;;;;
:D :D :D



Φιλε αυτο το κανω συνεχεια... :lol: Μου αρεσει να πιανω τα επομενα θεματα για να τα δουλευω σιγα-σιγα στο μυαλο μου.






IKE έγραψε:Ας ρίξω μία πιο εξωτική ιδέα μιας και ο Θοδωρής έχει ανοσία :P

Αντί να βγάλεις νέο άξονα και να μεταφέρεις ισχύ μηχανικά γιατί δε δοκιμάζεις ένα σύστημα με αντλία/κινητήρα?

Μιας και θα το φτιάξεις από το μηδέν μπορείς να συνδέσεις μία αντλία στον κινητήρα με μια τροχαλία και η πίεση που θα ανεβάζει να διοχετεύεται από ένα εύκαμπτο αεροπορικό σωλήνα σε ένα υδραυλικό κινητήρα στον άξονα του τρέιλερ.

Δεν έχω ψάξει φυσικά τι εξαρτήματα υπάρχουν διαθέσιμα αλλά ίσως να μπορούσες να μεταποιήσεις κάποια που προορίζονται για άλλη χρήση.

Τροφή για σκέψη :P


Γιαννη αναφερεσαι στον ελαιομοτορα. Ειναι αυτος που υπαρχει και στα φορτηγα της οδικης βοηθειας. Το ειχα εξετασει αλλα αποριφθηκε πολυ γρηγορα για τους εξης λογους:

1. Αργη αποκριση. Απο ενα σημειο και μετα δεν μπορει να ακολουθησει τις εντολες του αυτοκινητου οποτε αποτελει και την τροχοπεδη του.
Ισως με ακριβοτερα εξαρτηματα να γινεται αλλα τωρα δεν υπαρχει σαλιο.....
2. Απο την στιγμη που θα δινω ενεργεια σε ενα ηλεκτρικο μοτερ γιατι να μην την δωσω απ'ευθειας. Ετσι ελαχιστοποιω κοστος-βαρος και αυξανω την αξιοπιστια. Οπως εχουν πει σε ενα σπουδαιο πανεπιστημιο (το οποιο δεν θυμαμαι ο παλιογερας......) "Αν δεν ειναι εκει, δεν προκειται να χαλασει".
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Τετ Δεκ 14, 2011 8:54 pm

JEO έγραψε:
Varaman έγραψε:Να φανταστώ ότι η μίζα του τρέιλερ θα έχει την δικιά του μπαταριά την οποία θα κουβαλάει το ίδιο για να μην φορτώνετε το όχημα από βάρος;


Ακριβως Παυλο. Θα εχω ετσι και αλλιως 2-3 μπαταριες για τις καταναλωσεις του τρεηλορ, οποτε δεν με απασχολει η καταναλωση. Για την δε φορτιση τους ειμαι ακομα μεταξυ φωτοβολταικου στην σκληρη οροφη και ενος δυναμο στους τροχους. Ισως και τα 2. Ετσι θα ειναι τελειως αυτονομο και παντα ετοιμο για χρηση.


Θοδωρή, απο πείρα σου γράφω
μην περιμένεις να φορτίσεις μπαταρία πάνω από 20Αμ με φωτοβολταϊκή κυψέλη (σε διαστάσεις κυψέλης που εφαρμόζουν σε τρέιλερ).
Έχε υπόψη σου τη χρήση ανεμογεννήτριας, παράγει πολύ περισσότερη ενέργεια, μέρα - νύχτα, εν στάση αλλά πολυ περισσότερο εν κινήση...
Με το καλό να τελειώσεις το κεντρικό κομμάτι και μετά με το καλό ξεκίνα και τα παρελκόμενα.
:thumbsup:
Πάντος είναι η πρώτη φορά που βλέπω να γράφουν για τρείλερ με κίνηση και με ενδιαφέρει πραγματικά.
Μέχρι τώρα θεωρούσα τα τρείλερ ως "άγκυρα" στο 4χ4, αλλά αυτές οι ιδέες είναι πολύ καλές.
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Δεκ 14, 2011 9:29 pm

JEO έγραψε:Γιαννη αναφερεσαι στον ελαιομοτορα. Ειναι αυτος που υπαρχει και στα φορτηγα της οδικης βοηθειας. Το ειχα εξετασει αλλα αποριφθηκε πολυ γρηγορα για τους εξης λογους:

1. Αργη αποκριση. Απο ενα σημειο και μετα δεν μπορει να ακολουθησει τις εντολες του αυτοκινητου οποτε αποτελει και την τροχοπεδη του.
Ισως με ακριβοτερα εξαρτηματα να γινεται αλλα τωρα δεν υπαρχει σαλιο.....
2. Απο την στιγμη που θα δινω ενεργεια σε ενα ηλεκτρικο μοτερ γιατι να μην την δωσω απ'ευθειας. Ετσι ελαχιστοποιω κοστος-βαρος και αυξανω την αξιοπιστια. Οπως εχουν πει σε ενα σπουδαιο πανεπιστημιο (το οποιο δεν θυμαμαι ο παλιογερας......) "Αν δεν ειναι εκει, δεν προκειται να χαλασει".


Το "ελαιομοτορα" δε το γνωρίζω, τέτοια συστήματα σαν αυτό που περιγράφω είναι αμιγώς υδραυλικά, χωρίς ηλεκτρικό μοτέρ και έχουν πολύ καλή απόκριση. Το πιο γνωστό παράδειγμα είναι η τετρακίνηση των Honda HRV/CRV αλλά υπάρχουν και άλλα. Το σοβαρότερο πρόβλημα είναι πως δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι έτοιμο, θα χρειαστούν πατέντες και σχεδιασμό από την αρχή σε πολλά πράγματα.

Από αξιοπιστία πάντως είναι ίσως ισάξιο με ηλεκτροκίνηση, έχεις μία υδραυλική τρόμπα που παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και ένα υδραυλικό κινητήρα (ίδιο με τη τρόμπα πχ) που συνδέεται με ένα σωληνάκι με τη τρόμπα, τίποτα άλλο.

Απλά το έριξα σαν ιδέα :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3919
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Δεκ 15, 2011 4:29 pm

118 έγραψε:Θοδωρή, απο πείρα σου γράφω
μην περιμένεις να φορτίσεις μπαταρία πάνω από 20Αμ με φωτοβολταϊκή κυψέλη (σε διαστάσεις κυψέλης που εφαρμόζουν σε τρέιλερ).
Έχε υπόψη σου τη χρήση ανεμογεννήτριας, παράγει πολύ περισσότερη ενέργεια, μέρα - νύχτα, εν στάση αλλά πολυ περισσότερο εν κινήση...
Με το καλό να τελειώσεις το κεντρικό κομμάτι και μετά με το καλό ξεκίνα και τα παρελκόμενα.
:thumbsup:
Πάντος είναι η πρώτη φορά που βλέπω να γράφουν για τρείλερ με κίνηση και με ενδιαφέρει πραγματικά.
Μέχρι τώρα θεωρούσα τα τρείλερ ως "άγκυρα" στο 4χ4, αλλά αυτές οι ιδέες είναι πολύ καλές.



Αυτο που λες πρεπει να το κοιταξω Γιωργη γιατι ειναι σοβαρο. Ισως να παω σε ενα καλο δυναμο (θεμα αντιστασης δεν τιθεται..... :lol: ) γιατι καθε φορα που θα κινειται το τρεηλορ θα φορτιζει. Ακομα και νυχτα να ταξιδευουμε (που κατα 99% αυτο κανουμε) αυτο θα φορτιζει.

Την ανεμογενητρια την αποκλειω γιατι η καζουρα που θα πεφτει στο CB απο τα υπολοιπα ρεμαλια θα ειναι πρωτογνωρη για τα ελληνικα δεδομενα..... Ηδη τα ακουω για το περιπτερο..... Θες να με ρωτανε και για τον καιρο ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Δεκ 15, 2011 4:50 pm

IKE έγραψε:Το "ελαιομοτορα" δε το γνωρίζω, τέτοια συστήματα σαν αυτό που περιγράφω είναι αμιγώς υδραυλικά, χωρίς ηλεκτρικό μοτέρ και έχουν πολύ καλή απόκριση. Το πιο γνωστό παράδειγμα είναι η τετρακίνηση των Honda HRV/CRV αλλά υπάρχουν και άλλα. Το σοβαρότερο πρόβλημα είναι πως δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι έτοιμο, θα χρειαστούν πατέντες και σχεδιασμό από την αρχή σε πολλά πράγματα.

Από αξιοπιστία πάντως είναι ίσως ισάξιο με ηλεκτροκίνηση, έχεις μία υδραυλική τρόμπα που παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και ένα υδραυλικό κινητήρα (ίδιο με τη τρόμπα πχ) που συνδέεται με ένα σωληνάκι με τη τρόμπα, τίποτα άλλο.

Απλά το έριξα σαν ιδέα :P




Καλα κανεις Γιαννη. Καθε ιδεα ευπροσδεκτη.
Ο ελαιομοτορας ειναι ο υδραυλικος εργατης φαντασου. Ενα housing με μια εισοδο και μια εξοδο λαδιου και ενα αναποδη τρομπα. Οταν κυκλοφορει το λαδι τοτε γυρναει και ο ελαιομοτορας. Αυτο που λες για τα honda δεν ειναι το ιδιο. Χρησιμοποιουν 2 τρομπες υψηλης πιεσης (για ταχυτητα) στο πισω και το εμπρος διαφορικο για να καθοριζουν το ποσοστο εμπλοκης στα δισκακια αρα και το ποσοστο ροπης που θα μοιραστει στους 2 αξονες. Ιδια περιπου αρχη αλλα τελειως διαφορετικη εφαρμογη.

Οπως και να χει δεν γινεται τετοια εφαρμογη σε κατι αποσπωμενο. Σε σταθερη διαταξη ειναι μια καλη λυση αλλα τι θα κανω καθε φορα που θα κοτσαρω το τρεηλορ. Πως θα αντιμετωπιζω τα λαδια? με τον αερα που θα παγιδευεται στις σωληνωσεις? Αν χρειαστει να ξεκοτσαρω σε σημειο που δεν μπορω να κανω αναστροφη?

Γι'αυτο ελεγα να ειναι τελειως αυτονομο το τρεηλορ (τι πιο ευκολο απο ενα ηλεκτρικο βυσμα?) και απλα να περνει ενα σημα απο τις στροφες του κινητηρα.

Για να μην τρελλανουμε αυτους που μας διαβαζουν, μιλαμε υποθετικα και με εφαρμογη που ΙΣΩΣ να γινει στο μελλον.
Απλα μπορει να το διαβασει καποιος και να το κανει πραξη.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Δεκ 15, 2011 9:18 pm

Και παλι δεν τιν γλυτωνεις τιν καζουρα!!! :lol: :lol: παλι 8α σε ρωταμε τι καιρο εχει εκει πανω!!!!! :lol: :lol: :lol: ασε που 8α κανουμε και τρακα απο το περιπτερο γτ θα ξερουμε οτι θα εχει τα παντα!!!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Δεκ 20, 2011 10:50 pm

Νεα δεδομενα προεκυψαν για το τρεηλορ....
Ολοι λιγο πολυ ξερετε οτι ειχα και θα εχω εργατη ο οποιος μπαινει και πισω αν χρειαστει. Αν χρειαστει να βαλω εργατη οταν θα εχω κοτσαρισμενο το τρεηλορ? Τι κανω?
Οεο? Απλα... τραβαω το jimny μεσω του τρεηλορ.... Για να γινει αυτο, θα πρεπει να βαλω ιδιες αναμονες στο πισω μερος του jimny και του τρεηλορ. Απλα θα πρεπει να βαλω κεντρικο κοιλοδοκο με αρκετο παχος γιατι μεσω αυτου θα περναει ολη η δυναμη του εργατη. Επισης οι κλασικες χουφτες εδω δεν φτουρανε.
Οποτε θα παω σε στρατιωτικου τυπου κοτσαδορο:
Εικόνα



Και....
Εικόνα



Καπως ετσι δηλαδη....
Εικόνα
Οταν μιλαει η στρατιωτικη τεχνολογια (του 1940 δηλαδη.... :lol: :lol: :lol: :lol:) ολα τα αλλα ειναι οδοντοπαστες...... 8)
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Τρί Δεκ 20, 2011 10:55 pm

JEO έγραψε:Νεα δεδομενα προεκυψαν για το τρεηλορ....
Ολοι λιγο πολυ ξερετε οτι ειχα και θα εχω εργατη ο οποιος μπαινει και πισω αν χρειαστει. Αν χρειαστει να βαλω εργατη οταν θα εχω κοτσαρισμενο το τρεηλορ? Τι κανω?
Οεο? Απλα... τραβαω το jimny μεσω του τρεηλορ.... Για να γινει αυτο, θα πρεπει να βαλω ιδιες αναμονες στο πισω μερος του jimny και του τρεηλορ. Απλα θα πρεπει να βαλω κεντρικο κοιλοδοκο με αρκετο παχος γιατι μεσω αυτου θα περναει ολη η δυναμη του εργατη. Επισης οι κλασικες χουφτες εδω δεν φτουρανε.
Οποτε θα παω σε στρατιωτικου τυπου κοτσαδορο:
Εικόνα



Και....
Εικόνα



Καπως ετσι δηλαδη....
Εικόνα
Οταν μιλαει η στρατιωτικη τεχνολογια (του 1940 δηλαδη.... :lol: :lol: :lol: :lol:) ολα τα αλλα ειναι οδοντοπαστες...... 8)


την ίδια τεχνολογία κρατάνε ακόμα ...... και χωρίς περόνη ασφαλείας όπως έχει στη φωτό
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό totis » Τετ Δεκ 21, 2011 10:07 pm

και εγω ηθελα να στο γραψω αλλα ειχα κατι αλλο στο μυαλο μου.
εχω δει διπλο κοτσαδορο δηλαδη κ μπιλια και πειρο στην σπυρου πατση στην γωνια με καβαλας στα 120 περιπου..απλα ο κρικος στο τρειλερ θα ειναι οριζοντια αντι για καθετα φανταζομαι ομως με μικροτερες διαφορετικες κλισεις (οχηματος- τρειλερ) απο οτι του στρατιωτικου που δειχνεις..
Άβαταρ μέλους
totis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 22, 2008 5:40 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης