Το δικό μου Jimny

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό 118 » Τρί Σεπ 18, 2012 8:28 am

Dimny έγραψε:ασχετο ... Να μαντέψω τι δουλειά κάνεις ??


:wink:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Τρί Σεπ 18, 2012 8:37 am

118 έγραψε: :wink:
Δεν κάνω δουλειά, αναψυχή κάνω...
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό dSoultanis » Τρί Απρ 08, 2014 3:06 pm

JEO έγραψε:Υ.Γ.1. Δεν παω πισω σε αυτο το τομεα γιατι εγω δεν εχω καθολου, αλλα αν σε σταματησει η τροχαια και δει τα πισω καθισματα, δεν θα τα δεχτει και θα σου ραψει κουστουμι.


εεεε το έχω απορία, Είναι παράνομο να αφαιρέσεις τα πίσω καθίσματα και να κάνεις την μεταλλική κατασκευή;

Επίσης νομιμότητα τσεκουριού στο αυτοκίνητο; Πως; >.<

Το σκεφτόμουν το τελευταίο μήνα να ξεκινήσω να βγάλω τα πίσω καθίσματα καθώς μετακόμισα και εγώ Χαλκιδική μόνιμα και έχει αλλάξει πολύ ο ελεύθερος μου χρόνος...
dSoultanis
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Παρ Ιουν 04, 2010 1:30 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Απρ 08, 2014 6:39 pm

Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα! Μονο μια φορα στο Κτεο εμενα απλα θελανε και τα πισω καθισματα! Τωρα αν γινει απο κανα (αλανι τροχονομο) καμια παρατηρηση το πολυ πολυ! δεν πιστευω για τπτ παραπανω!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Απρ 08, 2014 8:53 pm

dSoultanis έγραψε:
εεεε το έχω απορία, Είναι παράνομο να αφαιρέσεις τα πίσω καθίσματα και να κάνεις την μεταλλική κατασκευή;

Επίσης νομιμότητα τσεκουριού στο αυτοκίνητο; Πως; >.<

Το σκεφτόμουν το τελευταίο μήνα να ξεκινήσω να βγάλω τα πίσω καθίσματα καθώς μετακόμισα και εγώ Χαλκιδική μόνιμα και έχει αλλάξει πολύ ο ελεύθερος μου χρόνος...





Αν δεν συναδουν ο αριθμος των θεσεων στην αδεια με αυτες του αυτοκινητου, τοτε θα εχεις προβλημα. Ειτε ειναι λιγοτερες ειτε περισοτερες.
Το τσεκουρι δεν απαγορευται απο τον νομο. Οποτε δεν τιθεται και θεμα νομιμοτητας. Κουβαλα και βενζινοκινητο πριονι. Παλι νομιμος θα εισαι αδερφε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Τετ Απρ 09, 2014 12:52 pm

Χαιρετώ και πάλι την παρέα, :lol:
Και εγώ στο ΚΤΕΟ δεν είχα πρόβλημα (και δεν έβαλα καν τα κανονικά του καθίσματα).
Τους έφτασε ότι υπήρχαν τέσσερα καθίσματα οποιασδήποτε μορφής.
Οι μεταλλικές κατασκευές δεν τους προκάλεσαν κανένα ενδιαφέρον, βέβαια πιστεύω ότι στο ΙΚΤΕΟ της Χαλκιδικής που το πήγα, οι άνθρωποι θα έχουν δει αρκετές μετατροπές από Landrover αλλά και πάσης φύσεως κατασκευές σε αγροτικά οχήματα.
Φοβόμουν για τα καθίσματα, για τον αερόσακο συνοδηγού που έβγαλα, για τον εργάτη, για το αν θα έβαζαν κανένα διαγνωστικό στον εγκέφαλο που εγώ τον έχω μεταφέρει αλλού, για το, έστω αυτό το μικρό, ψήλωμα αλλά για το φτυάρι δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου.

ΠοΛΛύ ΚαΛΛά ΠαιΔΔιά …. Του ΚΤΕΟ,,, οεο.
:clapping:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Απρ 19, 2014 4:55 pm

:wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Μάιος 19, 2014 12:03 am

Και μια και μιλάμε για «ατασθαλίες» στο ΚΤΕΟ, ολοκλήρωσα ή μάλλον αποτελείωσα το πακέτο από κάθε άποψη τοποθετώντας ΚΑΙ νέα μηχανή.
έτσι, τώρα τη βλέπετε…

Εικόνα

και τώρα όχι…

Εικόνα

Τα πράγματα όμως δεν ήταν τόσο απλά…
Θα έπρεπε να αλλαχθεί μια G13b και να τοποθετηθεί μια G16b χωρίς να αντικατασταθεί ο εγκέφαλος ή κάτι άλλο.
Πρώτα έπρεπε να κατασκευαστεί σε router CNC μια βάση για να "πιάσουν" οι βίδες της νέας μηχανής…

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

…ενώ κατασκευάστηκαν νέες υποδοχές για να ακουμπήσει η μηχανή στα παλιά σινεμπλόκ του σασί.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

…μια κοντινότερη ματιά της νέας μηχανής…

Εικόνα

… το κάρτερ της 1600 μηχανής (επειδή η μηχανή είναι ελαφρώς μεγαλύτερη και χωρούσε οριακά στον χώρο που καταλάμβανε η παλιά) σε ένα καλό ταρακούνημα θα ακουμπούσε στον άξονα γι’αυτό το νέο κάρτερ αντικαταστάθηκε με το παλιό κάρτερ της 1300cc που είναι μικρότερο. Σε αυτή την περίπτωση αν και σαν καπάκια εφαρμόζουν ακριβώς στις βίδες, θα έπρεπε να τροποποιηθεί το στόμιο αναρρόφησης της 1600cc ώστε να ταιριάζει μέσα στο αντίστοιχο καπάκι του κάρτερ της 1300 γιατί είναι πιο ρηχό - λεπτό ….

Εικόνα

Εικόνα

… όταν τελικά η μηχανή μπήκε στη θέση της, προκειμένου να αποκατασταθεί ο σωστός χρονισμός της, χρειάστηκε να αντικατασταθεί και ο εκκεντροφόρος της 1600 με αυτόν της 1300cc, ο οποίος είναι και αυτός ο ίδιος αλλά με λιγότερα «δόντια εντολής» όπως φαίνεται στις φωτό

Εικόνα

Εικόνα

έτσι όλα τελικά δούλεψαν τέλεια.
Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, αφενός μεν γιατί η παλιά μηχανή ήταν πραγματικά για αλλαγή και δεν άντεχε άλλο
αλλά και γιατί η νέα μηχανή είναι τέλεια από κάθε άποψη.

Εικόνα

Σαφώς η διαφορά στα άλογα είναι μικρή αλλά δεν πήρα αυτοκίνητο αγώνων.
Πρώτη φορά ένοιωσα δύναμη στο γκάζι, ανεβαίνοντας ανηφόρα και τώρα ένοιωσα ξανά πως οδηγώ αυτοκίνητο «εκτός δρόμου» όπως το γνώριζα παλιά.
Οφείλω και πάλι, δημόσια, να ευχαριστήσω τον μηχανικό μου, Παναγιώτη, ο οποίος επέλεξε την μηχανή, εργάστηκε φιλότιμα, τροποποίησε και προσάρμοσε τα πάντα, με άριστο αποτέλεσμα.
:clapping: :clapping: :clapping:

Νοιώθω επιτέλους το αυτοκίνητο ικανό να αντεπεξέλθει σε δρομολόγιο όχι εκτός δρόμου, αλλά εκτός χάρτη.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μάιος 19, 2014 4:09 pm

:jump1: :jump1: :jump1: :jump1: :jump1:

Like με τα μπουνια!!!!

Γιωργο θα αλλαξεις και την παλια εξατμιση για να μην πνιγει τα καυσαερια?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Μάιος 19, 2014 5:45 pm

JEO έγραψε::jump1: :jump1: :jump1: :jump1: :jump1:

Like με τα μπουνια!!!!

Γιωργο θα αλλαξεις και την παλια εξατμιση για να μην πνιγει τα καυσαερια?


Θοδωρή ευχαριστώ,
αλλά τι είναι αυτό που γράφεις ?
προφανώς δεν τρώγεται :lol: αλλά δεν έχω ιδέα και δεν νομίζω να διάβασα κάτι σχετικό στο forum.

διευκρίνισε σε παρακαλώ το "πνίγει καυσαέρια",
βέβαια καταλαβαίνω οτι με την νέα μηχανή δημιουργούνται περισσότερα καυσαέρια αλλά νομίζεις οτι αυτό θα έχει αντίκτυπο στον καταλύτη ή κάπου αλλού ?
ευχαριστώ
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό Dimny » Δευτ Μάιος 19, 2014 5:57 pm

118 έγραψε:...
βέβαια καταλαβαίνω οτι με την νέα μηχανή δημιουργούνται περισσότερα καυσαέρια αλλά νομίζεις οτι αυτό θα έχει αντίκτυπο στον καταλύτη ή κάπου αλλού ?
ευχαριστώ


Εννοείται ότι ο παλιός καταλύτης πνίγει καυσαέρια...

Και αν έχει και προκαταλύτη μέσα στην πολλαπλή , βγάλτον και αυτόν...αυτό να δεις τι πνίγει !!!

:wink:
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Μάιος 19, 2014 8:42 pm

Dimny έγραψε:
Εννοείται ότι ο παλιός καταλύτης πνίγει καυσαέρια...

Και αν έχει και προκαταλύτη μέσα στην πολλαπλή , βγάλτον και αυτόν...αυτό να δεις τι πνίγει !!!

:wink:


Μάλιστα,
Ευχαριστώ Δημήτρη,
βέβαια δεν θα κάνω τίποτα τώρα αλλά θα το έχω στα "optional" για το επόμενο "lifting".

:wink:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μάιος 19, 2014 10:38 pm

Συνηθως τα 1600cc θελουν εξατμιση με εσωτερικη διαμετρο 45-48mm για να αποδωσουν καλα. Αν μεινεις στα 40mm του 1300αρη και με αυτον τον καταλυτη, θα χασεις minimum 10 αλογακια και 2 κιλα ροπη. Ευστροφια και θερμοκρασια καυσεριων θα επηρεαστουν επισης.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Μάιος 19, 2014 11:27 pm

JEO έγραψε:Συνηθως τα 1600cc θελουν εξατμιση με εσωτερικη διαμετρο 45-48mm για να αποδωσουν καλα. Αν μεινεις στα 40mm του 1300αρη και με αυτον τον καταλυτη, θα χασεις minimum 10 αλογακια και 2 κιλα ροπη. Ευστροφια και θερμοκρασια καυσεριων θα επηρεαστουν επισης.


Φίλε Θοδωρή,
θέλω να σου γράψω κάποια πράγματα σχετικά με την παλιά μου μηχανή και το πως δούλευα πριν την αλλαγή....
λοιπόν, η παλιά μου μηχανή κατανάλωνε πολύ βενζίνη, έκαιγε λάδια, έβγαζε σαπούνι στο καπάκι και ένα νέφος καπνού στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας αλλά είχε και διαρροή από τον στρόφαλο...

εδώ για να καταλάβεις από τα ψεκασμένα λάδια όταν μιλάμε για διαρροή τι εννοώ

Εικόνα

εδώ τι βρέθηκε μέσα στο δίσκο

Εικόνα

και πως τελικά έγινε

Εικόνα

και εδώ η παλιά μηχανή αυτοπροσώπως

Εικόνα

σε σύγκριση με τη νέα

Εικόνα

όταν λοιπόν μπήκε η νέα 1600cc μηχανή, είδα το φως :shock:
και όπως γράφω, ενθουσιάστηκα σαφώς, ένοιωσα σιγουριά και
είμαι πραγματικά ευχαριστημένος.
Καταλαβαίνω, ότι πολλές παρεμβάσεις ή και επεμβάσεις έχουν
σαφώς καλύτερο αποτέλεσμα στην απόδοση της μηχανής αλλά
προς το παρόν είμαι Ο.Κ ... και συνεχίζω :thumbsup:
σε κάποιο χρονικό διάστημα θα μπορέσω να αξιολογήσω εκ νέου
και ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας.
:D
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Το δικό μου Jimny

Δημοσίευσηαπό vasilis-chios » Τρί Μάιος 19, 2015 9:24 pm

Φοβερή δουλειά!!
Συγκινήθηκα!!!όλο jeep βλέπουμε να δέχονται τέτοιες βελτιώσεις αλλά να που τα Jimny είναι υπολογίσιμος αντίπαλος...
:chainsaw:
Άβαταρ μέλους
vasilis-chios
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 18, 2015 8:44 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης