Το δικό μου Jimny

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό 118 » Παρ Δεκ 09, 2011 9:35 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό gargas » Παρ Δεκ 09, 2011 9:47 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pavlos » Σάβ Δεκ 10, 2011 8:59 am

Άβαταρ μέλους
pavlos
El Presidente
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 9:02 am
Τοποθεσία: νησιά: BOUROU BOUROU

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Δεκ 10, 2011 7:09 pm

εχω 2 τετοια κανιστρα περιπου 10 - 11 χρονια!!!

ειναι αψογα!!!!

και σε μεταφορες δεν ειχα κανενα θεμα!!!

και εγω αρχικα για ρεζερβα στο υπογειο τα εχω........ μονιμα !!!!

εγω τα εχω παρει απο ενα μαγαζι στην αγ. παρασκευη οποιος θελει μπορω να του πω στοιχεια.... δεν νομιζω πως εχουν διαφορες πανω κατω ιδια ειναι ολα αυτα!!! :wink:
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 11:06 am

Χαιρετώ την αγαπητή παρέα,
Έγραψα σε παλαιότερη ανάρτηση ότι θα ήθελα να αναλύσω στο forum την εγκατάσταση «διευθύνσεως και ελέγχου» που έχω φτιάξει στο Jimny, όπως την αποκαλώ εγώ ή «C4I» όπως θα την αποκαλούσαν κάποιοι άλλοι.
Έννοιες όπως το C4I ακούγονται εξεζητημένες και βαρύγδουπες αλλά στην πραγματικότητα θα διαπιστώσετε ότι αποτελεί σύντμηση μιας κατηγοριοποίησης παραγόντων οι οποίοι αν συνδυαστούν μεταξύ τους επιτυγχάνεται πάντα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι η κατηγοριοποίηση είναι κάτι που βοηθάει όλους μας να μην ξεχνάμε πράγματα γι’ αυτό και θα προσπαθήσω να αναλύσω τα παρακάτω πάντα προσαρμοσμένα στη δική μας «τρέλα» η οποία είναι η off road οδήγηση μόνοι μας ή σε ομάδες (η οδήγηση σε ομάδες δεν αποκλείει, αν απαιτηθεί περιστασιακά, την οδήγηση κατά μόνας).
Τέλος, επισημαίνω ότι τίποτα από ότι γραφεί δεν είναι διαβαθμησμένο ή κάτι που δεν θα βρείτε στο διαδίκτυο, γι’ αυτό σε κάθε μια παραπομπή θα παραθέτω τα απαραίτητα Link για περισσότερες πληροφορίες.

Το C4I λοιπόν σημαίνει:
Command
Control
Computer
Communications
Intelligence

Command : Διοίκηση, να είσαι δηλαδή, μέσω των βοηθημάτων που διαθέτεις, αναπάσα στιγμή και για 100%, γνώστης της κατάστασης του τι συμβαίνει από τη θέση του οδηγού και του συνοδηγού.
Control : Έλεγχος, να μπορείς να επέμβεις, μέσω των βοηθημάτων που διαθέτεις, αναπάσα στιγμή και από τη θέση του οδηγού σε 70% - 80% σε ότι συμβαίνει ενώ από τη θέση του συνοδηγού να έχεις πλήρη έλεγχο της κατάστασης.
Computer : Υπολογιστική Ικανότητα και όχι συγκεκριμένα κάποιος υπολογιστής Pentium με Windows ή Linux ή mobile.
Communications : Επικοινωνίες κάθε είδους, μεταξύ μας και με τον υπόλοιπο κόσμο.
Intelligence : Πληροφορίες, από την προεργασία για τα δρομολόγια που θα βρούμε, το έδαφος και τον καιρό, την συνεχή ενημέρωση αλλά και η δυνατότητα άμεσης ανταλλαγής της με τους άλλους.
ΕΧΘΡΟΣ – ΚΑΙΡΟΣ – ΕΔΑΦΟΣ, όπου εχθρός, οι περιορισμοί από τα μέσα που διαθέτουμε, π.χ πόσα χιλιόμετρα απέχουμε από το τελευταίο ή από το επόμενο βενζινάδικο.

Αυτά από θεωρεία ……

Ξανά μια γενική εικόνα του Project …..

Εικόνα

Και ξεκινάμε κατά σειρά προτεραιότητας
……….Πρώτα το μυαλό…………………

PC. Panasonic TOUGHBOOK CF-18,
φτιαγμένο για τα δύσκολα,
Πληροφορίες εδώ:



video εδώ:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_7GcyEwHPoU&feature=related[/youtube]

καταρχάς στο αυτοκίνητο είναι εγκατεστημένη μόνιμα η βάση του υπολογιστή (Docking Station) στην οποία, με τη σειρά τους, είναι μόνιμα εγκατεστημένα όλα τα απαραίτητα παρελκόμενα, GPS, Ασύρματο Modem, Camera, Radio, Τροφοδοσία, μεμακρυσμένο ποντίκι.
Έτσι τοποθετώντας τον υπολογιστή πάνω, όλο το πακέτο είναι σεταρισμένο και έτοιμο για λειτουργία.
Το Docking Station είναι βιδωμένο πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου με τις 4 βίδες που βλέπετε στις φωτό και μέχρι τώρα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα.

Εικόνα

Εικόνα

Βεβαία καταλαβαίνετε ότι η εγκατάσταση της βάσης έγινε αφού βγήκε ο αερόσακος συνοδηγού.

Ο υπολογιστής αφαιρείται είτε για ασφάλεια κλοπής είτε αν θες να τον χρησιμοποιήσεις εκτός αυτοκινήτου και «κουμπώνει» στη βάση του με αυτούς τους βιδωτούς γάντζους. (σημαντικό είναι ότι καθόλη τη διάρκεια που το PC είναι πάνω στο Docking Station αυτό φορτίζει ετσι ώστε αν χρειαστεί να το πάρεις, να έχει φορτισμένη μπαταρία).

Εικόνα

Η βάση του υπολογιστή έχει την κατάλληλη γωνία ώστε να μπορείς να γράψεις βλέποντας το πληκτρολόγιο αλλά και σε περίπτωση που χρησιμοποιείς τον υπολογιστή ως οθόνη μόνο, να μπορείς να διαβάζεις τον χάρτη.
Τέλος, να σημειώσω ότι ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται ευκολότερα τον υπολογιστή με το μεμακρυσμένο mouse που είναι τοποθετημένο στο μπράτσο του τεμπέλη.

Εικόνα

Εικόνα

OziExplorer: επαναλαμβάνω ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το λογισμικό αλλά οι χάρτες που χρησιμοποιούνται.
Διάβασα την ανάρτηση του Don Manolo, για το Mobile Atlas Creator 1.8 και συμφωνώ ότι λίγο πολύ θα πρέπει να φτιάχνουμε μόνοι μας τους χάρτες μας μια που στα κορφοβούνια η πληροφορία του εδάφους είναι αρκετά παλιά (ακόμα και στο Google Earth) ή δεν υπάρχει καθόλου.
Δεν είναι τυχαίο που η «ανάβαση» έβγαλε σκιαγραφικούς χάρτες ακριβείας για όλη την Ελλάδα συμβατούς για αυτό το λογισμικό.
Πληροφορίες εδώ:





Αλλά γιατί αυτό το λογισμικό.
Γιατί έχει καλή αποθήκη χαρτών, μπορείς να καλιμπράρεις κάθε είδους χάρτη – αεροφωτογραφία – διάγραμμα, είναι user friendly και κάνει τα πάντα που θα ζητούσες, είναι 3D, αλλά κυρίως είναι συμβατό με το APRS, όπως θα δούμε παρακάτω.
Παραθέτω σκιαγραφικό χάρτη «ανάβασης» Ολύμπου

Εικόνα

και τον ίδιο σε 3D, από διάφορες γωνίες

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

GPS: USB mouse με εσωτερική τροφοδοσία 500 mA, χωρίς οθόνη, απλά διαθέτει το πρωτόκολλο NMEA 183.

Εικόνα

Όταν λοιπόν προσθέτουμε τη πληροφορία του GPS στο λογισμικό ξεκινάμε πλοήγηση (Navigation). Παραθέτω φωτό με δορυφορική απεικόνιση από Google Earth σε πλοήγηση, με ανάλυση της πληροφορίας:

Εικόνα

Τώρα μπαίνουν οι ασύρματοι και πριν από αυτούς βεβαίως θα πρέπει να γράψω για τις κεραίες γιατί, δίνοντας ένα παράδειγμα, όσο καλή και τελευταίας τεχνολογίας είναι η τηλεόρασή σας αν δεν έχετε καλή κεραία δεν πρόκειται να δείτε είδωλο στην οθόνη.
Οι κεραίες που έχω στο Jimny είναι ένα από τα ελάχιστα πραγματικά στρατιωτικά υλικά που του εγκατέστησα αλλά είναι πραγματικά και το μόνο υλικό που δεν υπάρχει καλύτερο στην αγορά. Μπορώ να γράψω πολλά γι’ αυτές τις κεραίες αλλά μένω εδώ.
Τις προμηθεύτηκα από τον Βαρδάρη της Θεσσαλονίκης (το αντίστοιχο Μοναστηράκι της Αθήνας) αλλά πιστεύω ότι λίγο πολύ όλοι τις έχετε δει και είναι πάμφθηνες.

Communications:
Το 3G το ξέρετε.
Το Voice radio είναι αυτό που κάνετε με τα Αlan 100, δηλαδή να μιλάτε μεταξύ σας και με όποιον άλλο ακούει στη συχνότητα (συνήθως ταυτόχρονα).
Μετά αρχίζουν τα δύσκολα, γιατί για να γίνουν αυτά χρειάζεται ραδιοερασιτεχνική άδεια.
Εγώ λοιπόν είμαι ο SV2DYE και ο ασύρματος που διάλεξα για να καλύψει τις ανάγκες μου είναι ένας All Mode – All Frequencies, δηλαδή ακούει και μιλάει – σχεδόν - σε όλες τις συχνότητες και σε όλες τις διαμορφώσεις.

Παραθέτω φωτό από τη κονσόλα τηλεχειρισμού η οποία αφαιρείται για ασφάλεια όπως και του FM ραδιοφώνου από πάνω του, στην οποία φαίνεται και ο διακόπτης τροφοδοσίας του όλου συστήματος (τον έβαλα φωτιζόμενο για να μην τον ξεχνάω ανοιχτό), λεπτομέρεια η 3Μ μεμβράνη ανθρακονήματος, περιμετρικά.

Εικόνα

Το κυρίως μέρος του ασυρμάτου μαζί με τον συντονιστή (tuner) και το ασύρματο μόντεμ (TNC) το έβαλα στη θέση από το ντουλαπάκι συνοδηγού, γιατί έτσι πρέπει.
Λεπτομέρεια το πλεξιγκλάς πάνω στο οποίο είναι βιδωμένο όλο το συγκρότημα του ασυρμάτου ενώ το πλέξιγκλας είναι βιδωμένο στο σασί του αυτοκινήτου με συνεμπλόκ.

Εικόνα

Με τον ασύρματο ακούω FM ραδιόφωνο με καλύτερη λήψη στο βουνό, όπου το απλό ράδιο δεν πιάνει καλά (αλλά όχι στερεο) όπως και όλους τους σταθμούς ραδιοφώνου ΑΜ στα βραχέα αφού αυτός ο ασύρματος πραγματικά είναι «παγκοσμίου λήψεως».
Μιλάω σε όλη την Ελλάδα μέσω των αναμεταδοτών στα VHF ή απευθείας στα HF, μιλάω και με εσάς αν χρειαστεί, αρκεί να μάθετε ποια συχνότητα αντιστοιχεί στα κανάλια σας.
Τώρα μπαίνει η τεχνολογία και το RigExpert. Βεβαίως υπάρχουν πολλά αντίστοιχα προιόντα αλλά για μένα αυτό είναι το καλύτερο.



με αυτό το μηχάνημα λοιπόν όλη η πληροφορία που υπάρχει στον υπολογιστή μας από το GPS μετατρέπεται σε ηχητικό σήμα και εκπέμπεται από τον ασύρματο.
Η διαδικασία αυτή ονομάζεται APRS: AUTOMATIC POSITION REPORTING SYSTEM.
Με αυτό το σύστημα οι άλλοι σταθμοί λαμβάνουν το σήμα και απεικονίζουν στην οθόνη του υπολογιστή τους εκτός από τη φωνητική επικοινωνία, τη θέση, τη ταχύτητα και τη διαδρομή όλων όσων βρίσκονται στο δίκτυο.
Αν δείτε αυτό το δίκτυο περιλαμβάνει εκατοντάδες σταθμούς (ακόμα και καράβια ή μετεωρολογικούς σταθμούς) ενώ μπορείτε ακόμα να τους παρακολουθείτε από το ιντερνετ στη διεύθυνση αυτή:



με άλλα λόγια η γυναίκα μου με παρακολουθεί, όταν πάω στο βουνό, από το ίντερνετ (άμα θέλω :lol: ). Το OziExplorer βλέπετε ότι εξακολουθεί να παίζει....
παραθέτω φωτό από διάφορους σταθμούς στην οθόνη του υπολογιστή και από ένα άλλο πρόγραμμα που απεικονίζει μέρος από το πανελλαδικό δίκτυο

Εικόνα

Εικόνα

FAX: μετεωρολογικούς χάρτες μπορείς να λάβεις με αυτή τη μορφή ασύρματα κυρίως από δύο μετεωρολογικά κέντρα στον κόσμο το ένα στη Γερμανία και το άλλο στην Αγγλία.
Παραθέτω φωτό όπως σταδιακά αποτυπώνεται το FAX στην οθόνη:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Βλέπετε ότι από το σημείο που τράβηξα τις φωτό δεν είχα καλή λήψη στην Αγγλία....

Εικόνα

Εικόνα

PACKET – PSK - RTTY: δηλαδή διάφοροι τρόποι για ψηφιακή μετάδοση μηνυμάτων και αρχείων μεταξύ των σταθμών.


Τηλεκατευθυντικός – περισκοποκός προβολέας.
GoLight MODEL 2049:

Μεταφέρει φωτεινότητα 6 Led σε απόσταση 1000 μέτρα

Περισσότερες πληροφορίες εδώ:





η εγκατάσταση έγινε και αυτή εργονομικά ώστε να μπορεί να έχει έλεγχο ο οδηγός και ο συνοδηγός. Ο προβολέας είναι αποσπώμενος και τοποθετείται σε ένα λεπτό όπως παρακάτω:
στην εξωτερική μπάρα της αψίδας του αυτοκινήτου υπάρχει μόνιμα ένα κιτ στο οποίο τερματίζονται τα καλώδια τηλεχειρισμού των συσκευών. Ο τερματισμός γίνεται σε αδιάβροχους στρατιωτικούς κονέκτορες ασφαλείας που έφερα από Χονκ Κονκ. Οι κονέκτορες αυτοί, προκειμένου να μην υπάρξει πρόβλημα συνδεσμολογίας θα δείτε ότι ο ένας είναι αρσενικός και ο άλλος θηλυκός ενώ αντίστοιχα τα καλώδια του προβολέα τερματίζονται σε παρόμοιους κονέκτορες .

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το κιτ αυτό χρησιμοποιείται και σαν βάση ώστε να πατά ο προβολέας.
Η βάση αυτή στη μπροστά πλευρά της έχει δύο βίδες στις οποίες εφαρμόζουν δύο τρύπες αντίστοιχα στη βάση του προβολέα ο οποίος σταθεροποιείται τέλεια με την τοποθέτηση των πεταλούδων ασφαλείας.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ο τηλεχειρισμός δουλεύει ενσύρματα από τον τεμπέλη ή ασύρματα από το ασύρματο τηλεχειριστήριο. Είναι δε φορές που όταν το βράδυ κάθομαι δίπλα στη φωτιά και ακούω θόρυβο, αντί για φακό ανοίγω τον προβολέα του αυτοκινήτου με το ασύρματο τηλεχειριστήριο και ψάχνω φωτίζοντας με αυτόν.

Εικόνα

IP_CAMERA: κάποτε η Suzuki διαφήμιζε το camera on board, εδώ έχουμε το camera out board κατευθυνόμενη και φωτιζόμενη από τον προβολέα. Η εικόνα καταγράφεται στο σκληρό του υπολογιστή για αποθήκευση – επεξεργασία και διαβίβαση μέσω 3G.

Αυτά, όσον αφορά το σύστημα «διευθύνσεως και ελέγχου» που έχω εγκαταστήσει στο «δικό μου Jimny».
Προσωπικά, και για κάλυψη των δικών μου απαιτήσεων, θα επιθυμούσα (δεν ξέρω αν υπάρχει) να εγκαταστήσω στον υπολογιστή απευθείας ένα πρόγραμμα της Suzuki στο οποίο να παρακολουθώ την κατάσταση της μηχανής ή έστω να επεξεργάζομαι κάποια διαγνωστικά τέστ του αυτοκινήτου, όπως επίσης και την κατάσταση φορτίσεως και χωρητικότητας της μπαταρίας.

Καταλαβαίνετε ότι λίγο πολύ οι περισσότεροι συνδυάζουμε τις αρχές του C4I, μια που οι αρχές:
Command
Control
Δηλαδή (ο βαθμός που επιδιώκουμε να έχουμε στη Διοίκηση και τον έλεγχο του αυτοκινήτου και της καταστάσεως) είναι υποκειμενικές και εξαρτώνται από τις απαιτήσεις και τις εμπειρίες του καθένα, ενώ οι αρχές:
Computer
Communications
Intelligence
μπορούν να βρίσκονται πλέον ενσωματωμένες στο κινητό μας τηλέφωνο.

Όλα αυτά τα έγραψα γιατί πιστεύω ότι η πληροφορία πρέπει να διαδίδεται και οι 4Χ4 να μιλάνε με τους ραδιοερασιτέχνες και με άλλους ενώ όλοι πρέπει να ενημερωνόμαστε για την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Μην ξεχνάμε ότι αυτοκίνητα 4χ4 ή χάρτες ακριβείας πριν κάποια χρόνια είχε μόνο ο στρατός (όπως και αλεξίπτωτα, εξοπλισμό αναρρίχησης κλπ) αλλά τώρα η πληροφορία και οι δυνατότητες έχουν μεταφερθεί και πλέον η off road οδήγηση είναι ευρέως διαδεδομένη ενώ ξαφνικά όλοι μας ψάχνουμε να βρούμε καλύτερους χάρτες, αεροφωτογραφίες και δορυφορικές απεικονίσεις.

Θα χαρώ να απαντήσω σε κάθε απορία σας, στον βαθμό που μπορώ
Καλό Δρόμο παιδιά…..
Ευχαριστώ
Γιώργος
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Δεκ 12, 2011 11:31 am

Συνονοματε Γιωργο εισαι βηματα μπροστα...........................!!!!!!!!!!

:worship: :worship: :worship: :clapping: :clapping: :clapping:


ειναι ολα αψογα και μπραβο για το μερακι σου......!!!!!

ερ.1:κατα ποσο σε βολευει εκει το p/c απο την θεση που οδηγας?

ερ.2:το συστημα αυτο....................... δεν ειναι παρανομο?

ερ.3:σε περιπτωση ελεγχου τι κανεις?

ερ4:οι κυρωσεις φταναουν μεχρι και σε κατασχεση...........

ερ5: το icom (vhf) ποσα watt ειναι?

ερ6: αν εχεις εστω αδεια ραδιοερασιτεχνη την μπαλωνεις την δουλεια?
ή θες απο ουισκι και πανω αδεια?


ευχαριστω!!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 12:06 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό gargas » Δευτ Δεκ 12, 2011 12:19 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Δεκ 12, 2011 3:57 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 4:26 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 4:33 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Δεκ 12, 2011 4:44 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Δεκ 12, 2011 7:36 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 8:34 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Δεκ 12, 2011 9:19 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

cron