Αγαπητή παρέα,
Μετά από επικοινωνία νέα με τον Rhinoman έλαβα το παρακάτω μήνυμα, το οποίο μεταφράζω αμέσως μετά:
Θα ήθελα να γράψω ότι επικοινωνώ με τον παραπάνω γιατί μετά από πολύ Surfing διαπίστωσα αυτός ο τύπος είναι ότι ποιο έγκυρο πάνω στο Suzuki SDL πρωτόκολλο.
In the EU all new petrol engined models introduced from 2001 onwards had to be OBD2 by law. Existing models could be soild with OBD1 until 2002. Any cars sold before 2001 could be any protocol, most Suzukis were SDL.
Sometimes you will find cars built after 2001 that have been privately imported into the EU and are not European models, those models may use a Suzuki protocol based on the KWP2000 OBD2 standard. European models will usually have a VIN starting JSAE or VSE.
Μεταφράζω,
Στην Ευρωπαική Ένωση όλα τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που εισήχθησαν από το 2001 και μετά έπρεπε να είναι OBD2 με νόμο. Τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα θα μπορούσαν να πουληθούν με OBD1 μέχρι το 2002.
Τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν πριν το 2001 θα μπορούσαν να έχουν ότι είδους πρωτόκολλο με τα περισσότερα Suzuki να έχουν κυρίως SDL
Πολλές φορες θα βρεθούν αυτοκίνητα κατασκευασμένα μετά το 2001 τα οποία εισήχθησαν μεμονωμένα στην Εθ. Ένωση και δεν είναι ευρωπάικά μοντέλα. Αυτά τα μοντέλα θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν ένα Suzuki πρωτόκολλο βασισμένο στα στάνταρ KWP2000 ODB2.
Τα Ευρωπαικά μοντέλα συνήθως έχουν αριθμό πλαισίου που να αρχίζει από JSAE ή VSE.
Μετά από νέα ερώτηση που του έκανα μου απάντησε ότι το ίδιο ισχύει και για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Το δικό μου Jimny Ισπανικό δηλαδή ευρωπαικό και ο αριθμός πλαισίου μου ξεκινά από JSAE οπότε λέω να δοκιμάσω σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου το ElmScan 5 το οποίο βρήκα στην παρακάτω διεύθυνση:
Θοδωρή ή κάποιος άλλος φίλος
Έχετε να προτείνετε κάτι πριν το κατοχυρώσω ή να το σταυρώσω και ότι γίνει ?