Το δικό μου Jimny

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Δεκ 24, 2011 8:43 am

Ναι οντως γιατι τοτε πεσανε στην αλλαγη των κανονισμων.
Γιωργο η εξοδος απο την αλλη πλευρα (αν ξερεις) ειναι USB?


Υ.Γ. Ωραιο το προγραμματακι για τα pin.... 8)
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Σάβ Δεκ 24, 2011 10:12 am

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Δεκ 24, 2011 2:53 pm

Ωραιος ρε αγορινα!!!!
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Κυρ Ιαν 22, 2012 8:37 pm

Υπολόγιζα λοιπόν, όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, να βάλω το αυτοκίνητο στα πίτς μέσα στις γιορτές προκειμένου να διορθώσω κάποια πραγματάκια που συνέβησαν στον χρόνο που πέρασε καθώς και κάποια άλλα που παρατήρησα ότι θα μπορούσα να φτιάξω.
Τα ταχυδρομεία όμως άργησαν να φέρουν τα υλικά και γι’ αυτό ξεκίνησα πολύ αργότερα. :twisted:

Το αυτοκίνητο «ξεγυμνώθηκε» λοιπόν πάλι,

Εικόνα

Πρώτα απ όλα η καρέκλα του συνοδηγού η οποία σε φάση «κοπανήματος» (και με συνοδηγό έναν 100αρη και βάλε) ξεκόλλησε το πίσω αριστερά μπουλόνι στη βάση του σασί με αποτέλεσμα να κουνιέται ολόκληρη η θέση και να επηρεάζει σταδιακά και το διπλανό μπουλόνι βάσης.
Μου φάνηκε παράξενο γιατί σε όλο το φόρουμ δεν νομίζω να διάβασα να συνέβη στο παρελθόν κάτι ανάλογο σε κάποιο φίλο.
Μικρό το κακό όμως, πέντε λεπτά στο οξυγόνο του μάστορα και έγινε καινούριο.

Εικόνα

Το επόμενο πράγμα που με απασχολούσε ήταν το εξής: όταν έβγαλα τη μοκέτα στο δάπεδο παρατήρησα ότι υπήρχαν διάφορα γδαρσίματα και αρχές σκουριάς κυρίως στην θέση για τα εργαλεία πίσω στο χώρο αποθήκευσης. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για κάμπριο.
Παρατήρησα επίσης, μετά το βγάλσιμο της μοκέτας, ότι το δάπεδο πλέον γλιστρούσε και γενικά τα πατάκια δεν καθότανε στη θέση τους. Έτσι μπήκε το αντιολισθητικό δάπεδο πίσω, αλλά μπροστά….τι :?: :?: :?:
Λοιπόν,
το υλικό ονομάζεται HERCULINER, ένα κατάστημα στην Αθήνα που το προμηθεύει στην Ελλάδα θα το φέρει κατά τον Μάρτιο, σε εμένα ήρθε απευθείας από US, από εδώ:



Πληροφορίες εδώ:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ho49j_06F90[/youtube]

Είδα να το χρησιμοποιούν σε διάφορες παρουσιάσεις project από ξένους κυρίως συναδέλφους, υπάρχουν πολλές μάρκες σε αυτό το υλικό που εφαρμόζεται με πινέλο ή με πιστόλι, αλλά από όπως έχω διαβάσει αυτό είναι το πιο αξιόπιστο. Εφαρμόζεται παντού εσωτερικά ή εξωτερικά του αυτοκινήτου και όχι μόνο πάνω σε λαμαρίνα.
Έτσι λοιπόν σηκώθηκαν όλα τα καλώδια και τρίφτηκε το δάπεδο

Εικόνα

αλήφθηκε Ασετόν ( σύμφωνα με τις οδηγίες…)

Εικόνα

Το προϊόν

Εικόνα

Και το τελικό αποτέλεσμα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Θα έλεγα ότι είναι σαν πίσσα με σκληρυντικά στοιχεία αλλά η αφή του καθόλου δεν θυμίζει λάστιχο αλλά με χοντρό γυαλόχαρτο.
Το Dupli-Color BED ARMOR

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1uMDw6sSows[/youtube]

φαίνεται να έχει πιο απαλή αφή η οποία να κρατάει ίσως λιγότερη βρωμιά ανάμεσα στις πτυχώσεις που δημιουργούνται αλλά εγώ θα ήθελα να μοιάζει με εσωτερικό στρατιωτικού οχήματος μια που τελική επιδίωξη μου είναι να έχω πλήρως αντιολισθητικό δάπεδο και να πλένω το Jimnaki μου με το λάστιχο μέσα – έξω.

δεν ξέρω αν θα συνιστούσα να το βάλετε στο δικό σας όχημα (ίσως κάποιος άλλος φίλος που το έχει χρησιμοποιήσει καιρό να έχει ποιο εμπεριστατωμένη άποψη) αλλά θα έλεγα στον JEO Θοδωρή να το εξετάσει σοβαρά γιατί ήδη έχω βαρεθεί να τον βλέπω να βάφει λαμαρίνες… :lol: :lol: :lol:

Εγώ θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος.
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Ιαν 22, 2012 11:11 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 22, 2012 11:40 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Κυρ Ιαν 22, 2012 11:50 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό dSoultanis » Κυρ Ιαν 29, 2012 10:51 pm

Έχω μίνει άφωνος και έχω σκάσει από την ζήλια μου :oops:

Το Topic έχει μπει στα αγαπημένα για μελλοντική αφαίμαξη ιδεών.

Μόλις μετακομίσω και πάλι μόνιμα Χαλκιδική και δεν υπάρχει τόσο ο φόβος του γείτονα που αρπάζει πραγματάκια από το αυτοκίνητο σου.
dSoultanis
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Παρ Ιουν 04, 2010 1:30 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Ιαν 30, 2012 1:35 am

Με το καλό να το κάνεις και να πάρεις όποια ιδέα σου αρέσει
:wink:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Ιαν 30, 2012 11:26 am

Επιτέλους έφτασαν και τα υπόλοιπα υλικά στο ταχυδρομείο
Ξεκινάμε και πάλι…

:jump1:
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Ιαν 30, 2012 9:06 pm

Άλλο πράγμα προς επιδιόρθωση,
ο τεμπέλης…
άρχισα ξανά να φτιάχνω προπλάσματα σε χοντρό χαρτόνι

Εικόνα

Κοπή λαμαρίνας

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Σετάρισμα με τις σχετικές φλάντζες, βίδες κλπ,

Τελικό αποτέλεσμα,

Εικόνα

Εικόνα

οι διακόπτες ασφαλείας από αριστερά προς τα δεξιά είναι
ο πρώτος για εσωτερικό φώς
ο δεύτερος για τον προβολέα GoLight και
ο τρίτος για το διαγνωστικό OBD II.

Εικόνα

τηλεχειρισμός προβολέα Golight και MousePad PC

Εικόνα

…..αυτό είχα στο μυαλό μου να κάνω.
Μπορεί να μην είναι τόσο πρακτικό όπως ο τεμπέλης πριν, αλλά είναι πολύ ποιο αξιόπιστο και αυτό θέλω.

Αύριο σετάρω το διαγνωστικό OBD II που ήρθε σήμερα
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Ιαν 30, 2012 9:17 pm

:idea:

ξέχασα, τοποθετήθηκε πυροσβεστήρας 2Kgr

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιαν 30, 2012 11:18 pm

Γαμωτο παλι δεν μου εμφανιζε "νεες δημοσιευσεις" ο mac.....

Γιωργη μηπως ολο αυτο το αλουμινιο σου κανει καμια αντανακλαση την στιγμη που δεν πρεπει?
Ξερεις: στροφη+λαμψη=αγορα οικοπεδου.....
Να το εβαφες λες μαυρο ματ η ' ασημι?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό 118 » Δευτ Ιαν 30, 2012 11:57 pm

___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Δημοσίευσηαπό 118 » Τρί Ιαν 31, 2012 3:24 pm

Έφτασε και το διαγνωστικό OBD ΙΙ. Βέβαια με κατέπληξαν γιατί πλήρωσα γι'αυτό

Εικόνα

που ήταν φθηνότερο και τελικά μου στείλανε αυτό

Εικόνα

που είναι ακριβότερο και τελευταίας τεχνολογίας

OBD σημαίνει On Board Diagnostic και ακριβώς για αυτή τη χρήση θα το χρησιμοποιήσω. Βέβαια και εδώ θα έπρεπε να προσαρμόσω από την αρχή όλη την εγκατάσταση γιατί:
1. η υποδοχή του κονέκτορα στο αυτοκίνητο βρίσκεται στη θέση του οδηγού κάτω από το τιμόνι με αποτέλεσμα όταν τοποθετείς το μηχάνημα να εμποδίζει ο πόδι του οδηγού.
2. το διαγνωστικό δεν ασφαλίζει όταν τοποθετείται στη βάση του κονέκτορα με αποτέλεσμα να μην γίνεται καλή επαφή και να διακόπτεται η λειτουργία του.
3. το διαγνωστικό όταν τοποθετείται στη βάση του αυτοκινήτου τροφοδοτείται απευθείας και αδιάλειπτα από την μπαταρία του αυτοκινήτου(pin 4 ground & pin 16 positive) με αποτέλεσμα να καταναλώνει ανεπαίσθητα αλλά σταθερά το φορτίο της.

Γι' αυτό:

1. Η βάση του κονέκτορα στο αυτοκίνητο βγήκε από τη θέση της.
2. Η βάση αυτοκινήτου ενισχύθηκε, τοποθετήθηκε σε ποιο επισκέψιμο μέρος και ασφαλίστηκε με την υποδοχή του διαγνωστικού.
3. Tοποθετήθηκε διακόπτης που να ενεργοποιεί και να απενεργοποιεί το διαγνωστικό όταν θέλει ο χρήστης.

Φωτό

Εικόνα

Κατά τα άλλα η εγκατάσταση έγινε εύκολα όπως και το σετάρισμα της θύρας του υπολογιστή

Εικόνα

Εικόνα

ΑΛΛΑ το καημένο το Jimny μάλλον δεν έχει και τον τόσο "έξυπνο" εκγέφαλο γιατί απο τις 200 εντολλές του OBD II άντε να διαβάζει 20 και αυτές όχι τόσο συμαντικές.
Βεβαια μεγάλο ρόλο παίζει και το λογισμικό. Εδώ θέλει πείρα και διάβασμα που θα έρθουν μετά απο χρήση.
ΠΧ, τώρα έμαθα οτι η θερμοκρασία της μηχανής πρέπει να παίζει μεταξύ 90 και 120 C, αλλά πρίν όταν έβλεπα στην οθόνη του Η/Υ το ρολογάκι στη θερμοκρασία να ανεβαίνει πάνω απο τα 80 άρχισα να ιδρώνω.

Πάντως σημαντικό είναι που μπορώ να βλέπω το φορτίο της μπαταρίας, και να επαληθεύω τη θερμοκρασία της μηχανής όπως και να υπολογίζω ακριβώς την κατανάλωσή μου ενώ άν μου ξαναανάψει το λαμπάκι Check Engine θα έχω αμέσως την διάγνωση.

με την ευκαιρία της νέας εγκατάστασης πέρασα και 2 καινούρια GPS στον όγκο του ενός παλιότερου

Εικόνα

έτσι ωστε να μπορώ να έχω ταυτόχρωνα πλοήγηση από το ένα και εκπομπή του στίγματός μου μέσω ασυρμάτου από το άλλο.




................και το νέο διάγραμμα ελέγχου του αυτοκινήτου

Εικόνα



δεν ξέρω αν θα βάλω τα καθίσματα το απόγευμα αλλά θα προσπαθήσω γιατί και σ'αυτά , περνάω καλύματα.

λέω να φορτσάρω γιατί το αυτοκίνητο είναι στα πίτς για κανένα μήνα τώρα και θέλω να τελειώσω για να ανεβάσω τα παιδιά ΣΚ στα χιόνια.
___ και τα άρματα κολλάνε
Άβαταρ μέλους
118
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Παρ Ιαν 21, 2011 8:22 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες