Tziker jimny Arta

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Tziker jimny Arta

Δημοσίευσηαπό tziker » Σάβ Δεκ 19, 2009 4:56 pm

Νομίζω πως έχει έρθει η στιγμή να πω και εγώ δύο πραγματάκια για το μητσάρα.
Λοιπόν 2006 μοντέλο mode με δέρματα και τέτοιες μ...λα...ες.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά για τη δουλειά μου δε λέει όμως όχι σε εκτός δρόμου βόλτες και κάποιους αγώνες.

Ανάρτηση: Procopm αμορτισερ με 3ποντα mud ελατήρια και γύρω στους 4 πόντους πίσω και 5 μπροστά τεφλόν στο όριο δηλαδή να μην ξεκουμπώνουν τα ελατήρια όταν κρεμάω.

Πιστεύεω πως είμαι γύρω στους 6,5 πίσω και 5,5 μπροστά!
¨Ολο αυτό έγινε για όικονομία αρχικά (παλιά ελατήρια) και για να μην χρειαστει να αλλάξω οτιδήποτε αλλο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Τελικά από ότι έχω δεί μέχρι τώρα ΔΟΥΛΕΨΕ....

Αμορτισέρ τιμονιού procomp

Ποδιά xanthos mc

Λάστιχα 205/75/15 με πέλμα bogger
Ζάντες σιδερένιες βαμένες μαυρο ματ

Και κάποια άλλα πράγματα που βοηθούν στην καθημερινή ζωή ενώς jimny...
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Σάβ Δεκ 19, 2009 5:08 pm

Να σε ρωτησω κατι, η ζαντα που εινια βαμενη μαυρη με τα χτυπηματα δε ξεβαφει? Βαλες μας κ καμια φωτο να δουμε το θηριο
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: Tziker jimny Arta

Δημοσίευσηαπό tziker » Δευτ Φεβ 01, 2010 6:58 pm

tziker έγραψε:Νομίζω πως έχει έρθει η στιγμή να πω και εγώ δύο πραγματάκια για το μητσάρα.
Λοιπόν 2006 μοντέλο mode με δέρματα και τέτοιες μ...λα...ες.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά για τη δουλειά μου δε λέει όμως όχι σε εκτός δρόμου βόλτες και κάποιους αγώνες.

Ανάρτηση: Procopm αμορτισερ με 3ποντα mud ελατήρια και γύρω στους 4 πόντους πίσω και 5 μπροστά τεφλόν στο όριο δηλαδή να μην ξεκουμπώνουν τα ελατήρια όταν κρεμάω.

Πιστεύεω πως είμαι γύρω στους 6,5 πίσω και 5,5 μπροστά!
¨Ολο αυτό έγινε για όικονομία αρχικά (παλιά ελατήρια) και για να μην χρειαστει να αλλάξω οτιδήποτε αλλο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Τελικά από ότι έχω δεί μέχρι τώρα ΔΟΥΛΕΨΕ....

Αμορτισέρ τιμονιού procomp

Ποδιά xanthos mc
Λάστιχα 215/75/15 BFGOODRICH AT
Λάστιχα 205/75/15 με πέλμα bogger
Ζάντες σιδερένιες βαμένες μαυρο ματ

Και κάποια άλλα πράγματα που βοηθούν στην καθημερινή ζωή ενώς jimny...
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ

Δημοσίευσηαπό tziker » Δευτ Φεβ 01, 2010 6:59 pm

Νομίζω πως έχει έρθει η στιγμή να πω και εγώ δύο πραγματάκια για το μητσάρα.
Λοιπόν 2006 μοντέλο mode με δέρματα και τέτοιες μ...λα...ες.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά για τη δουλειά μου δε λέει όμως όχι σε εκτός δρόμου βόλτες και κάποιους αγώνες.

Ανάρτηση: Procopm αμορτισερ με 3ποντα mud ελατήρια και γύρω στους 4 πόντους πίσω και 5 μπροστά τεφλόν στο όριο δηλαδή να μην ξεκουμπώνουν τα ελατήρια όταν κρεμάω.

Πιστεύεω πως είμαι γύρω στους 6,5 πίσω και 5,5 μπροστά!
¨Ολο αυτό έγινε για όικονομία αρχικά (παλιά ελατήρια) και για να μην χρειαστει να αλλάξω οτιδήποτε αλλο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Τελικά από ότι έχω δεί μέχρι τώρα ΔΟΥΛΕΨΕ....

Αμορτισέρ τιμονιού procomp

Ποδιά xanthos mc
Λάστιχα 215/75/15 BFGOODRICH AT
Λάστιχα 205/75/15 με πέλμα bogger
Ζάντες σιδερένιες βαμένες μαυρο ματ

Και κάποια άλλα πράγματα που βοηθούν στην καθημερινή ζωή ενώς jimny...
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Φεβ 01, 2010 8:09 pm

Εισαι σε πολυ καλο δρομο. Συνεχισε ετσι φιλε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό tziker » Κυρ Φεβ 14, 2010 8:06 pm

Νομίζω πως έχει έρθει η στιγμή να πω και εγώ δύο πραγματάκια για το μητσάρα.
Λοιπόν 2006 μοντέλο mode με δέρματα και τέτοιες μ...λα...ες.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά για τη δουλειά μου δε λέει όμως όχι σε εκτός δρόμου βόλτες και κάποιους αγώνες.

Ανάρτηση: Procopm αμορτισερ με 3ποντα mud ελατήρια και γύρω στους 4 πόντους πίσω και 5 μπροστά τεφλόν στο όριο δηλαδή να μην ξεκουμπώνουν τα ελατήρια όταν κρεμάω.

Πιστεύεω πως είμαι γύρω στους 6,5 πίσω και 5,5 μπροστά!
¨Ολο αυτό έγινε για όικονομία αρχικά (παλιά ελατήρια) και για να μην χρειαστει να αλλάξω οτιδήποτε αλλο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Τελικά από ότι έχω δεί μέχρι τώρα ΔΟΥΛΕΨΕ....

Αμορτισέρ τιμονιού procomp

Ποδιά xanthos mc
Λάστιχα 215/75/15 BFGOODRICH AT
Λάστιχα 205/75/15 με πέλμα bogger
Ζάντες σιδερένιες βαμένες μαυρο ματ

Και κάποια άλλα πράγματα που βοηθούν στην καθημερινή ζωή ενώς jimny...

Λοιπόν έκανα κάτι και για ήχο...
Πηγή rocford fosgate RFX 9000
4 13άρια με λίγο κόψιμο στις υπάρχουσες θέσεις της ίδιας εταιρίας με την πηγή όπως και τα 4 tweeter που κοσμούν πλέον τις κολόνες μπρος και πίσω
Και τέλος ένας ενισχυτής PHOENEX GOLD κάτω από το κάθισμα του οδηγού σε συνδιασμό με ένα 10άρι subwoofer της KICKER

Τελικά το jimny αν και δύσκολα μπορεί να βγάλει ήχο!!!!!!
SUZUKI JIMNY 2006
MAGIC LPG 12.000 χλμ
Άβαταρ μέλους
tziker
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:22 am
Τοποθεσία: ΑΡΤΑ


Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης