ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Οκτ 25, 2006 3:45 pm

Δεν ειναι περιεργο Χρηστακο, αφου ειναι πιο μπιπ τα μπροστινα ελατηρια απο τα μαμα και εχω ενα καρο βαρος. δεν ξερω ακομα τι να κανω.
Αν βαλω προσθηκες, τοτε τζαμπα τα πηρα τα καινουργια για να ταιριαζουν στις βασεις, βαζω τα παλια και τα προσαρμοζω στις καινουργιες βασεις απο teflon που θα φτιαξω.......

Τελος παντων θα την βρω την ακρη. Τελικα το πατημα εχει ανοιξει 9,8 εκατοστα οποτε ειμαι καλυμενος και δεν τραβαω αλλο χαρτι γιατι στο 10 καιγομαι.
Το λαθος μου ηταν που εβαλα 205 λαστιχο σε 7αρα ζαντα και δεν παταει σωστα στον δρομο. Θα φυγουν και θα μπουν 235/70(75?)/R16 BF GOODRICH MUD. :hello:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Οκτ 25, 2006 3:46 pm

Θοδωρή το έχεις ζυγίσει το αμάξι? Περίπου πόσο έξτρα βάρος έχει συνολικά?
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Οκτ 25, 2006 3:54 pm

Περιπου 30 κιλα μπροστα και 45 πισω που μπορουν να γινουν 60 αν βαλω βενζινη στο extra τεποζιτο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Οκτ 25, 2006 5:14 pm

http://www.tirerack.com/tires/Spec.jsp? ... ageLocQty=

225/75 QR16
235/70 QR16

τα 235 , είναι πιό φαρδιά αλλά είναι και 4.5 κιλά ελαφρύτερα , είναι load c ενώ τα 225 είναι load d.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 10, 2008 4:13 pm

Μιας και τελειωσα με την ALPINA μου και πλεον το οικογενειακο αυτοκινητο ειναι ετοιμο, ειπα να ασχοληθω σοβαρα με το jimnaki μου.

Τερμα στα ημιμετρα και στις προχειροτητες. Θα το φτιαξω 100% εκτος δρομου.Το επιπεδο που θελω να φτασει ειναι τυπου SIMEX CHALLENGE και για αγωνες TROPHY.
Γι' αυτο τον λογο και αποφασισα πως πρεπει να κανω μεγαλες αλλαγες στο αμαξωμα προτιστως και στα υπολοιπα μηχανικα μερη.
Μια απο αυτες ηταν η τροποποιηση της καροτσας σε τυπου pick-up πισω.
Για να γινει αυτο οπως καταλαβατε, επρεπε να πεσει τροχος....

Πρωτο μελημα ηταν να βγαλω την σχαρα που ειχα απο πανω μιας και ειναι πλεον αχρηστη για εμενα.
Σε αυτο το σημειο να πω πως ευτηχως πριν απο 2 μηνες ειχα βγαλει σχεδον ολες τις εσωτερικες επενδυσεις γιατι ειχα βαρεθει να τις καθαριζω απο τις λασπες.
Ουρανος-πατωμα-πισω πλαινα και αλλα, οποτε τελειωσα και πιο γρηγορα το 'ξεκεπασμα'.... :D :D

Εικόνα

Παραθετω φωτο του "πριν" και στην κατασταση που ηταν σχεδον 1,5 χρονο τωρα λογω οικογενειακων υποχρεωσεων:

Εικόνα

Εικόνα

Αφου εβγαλα την σχαρα, σειρα ειχε η πισω πορτα. Επρεπε να βγει τελειως για να μπορεσω να κοψω τα υπολοιπα ανεμποδιστα:
Εικόνα

Αφου βγηκε και η πορτα, σειρα ειχαν τα πισω παραθυρα. Πιστεψτε με προσπαθησα να κοψω την κολλα που τα κραταει αλλα δεν τα καταφερα, οποτε..... μια με την βαρια και απο δω πανε και οι αλλοι....

(Ασχετο, δεν ηταν μια η σφυρια αλλα περιπου 15 και αν δεν τα χαρακωνα ακομα εκει θα ημουν να προσπαθω):
Εικόνα

Και αφου βγηκαν ολα τα παραμφερη ηρθε η ωρα του τροχου....
Το περαστιο πανι μπηκε για να μην καουν τα κρυσταλλα και τα πλαστικα απο τις σπιθες του τροχου.

Το φαντασμα της οπερας... :lol: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα

Εικόνα

Εδω το μαρκαρισμα με την κοκκινη ταινια για να βλεπω που κοβω...
Εικόνα

Εικόνα

Οι πρωτες κοψιες.....Και πιστεψτε με, δεν ηταν καθολου ευκολο να κοψω το αυτοκινητο μου... :cry:
Εικόνα

Μερικως κομμενο.... η δεξια κωλονα που κραταει την πισω πορτα εχει και αλλη ενισχυση που οδηγει πανω στους μεντεσεδες και με δισκολεψε ολιγον τι...
Εικόνα
Εικόνα

Και τελειως κομμενο. Κοινως το καναμε cabrio...... :lol: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα

Χαλια μαυρα ετσι....? πολυ γυαπι :lol: :lol: :lol: :lol:
Εικόνα

Εδω με τα φαναρια του παλι επανω και την αλουμινενια μπανιερα στην θεση της. Καπως καλυτερα....
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Δεν θα αφησω ετσι ομως την καμπινα. Θα φτιαξω ενα roll bar για προστασια απο ανατροπη. Επισης δεν εχω προθεση να ξαναβαλω την πισω πορτα στην θεση της.
Στην θεση της θα μπει ο πισω εργατης και 2 κανιστρα βενζινης 20lit. δεξια και αριστερα του. Τα κανιστρα ηταν αλλος ενας λογος που ηθελα να φτιαξω εξω χωρο, γιατι μεσα τα φοβομουν....

Εκει που ηταν καποτε το πισω μερος του αυτοκινητου θα μπει ενα αλουμινενιο μεγαλο καπακι για να μπορω να βαζω πανω του την ρεζερβα και ολα τα λασπο-εργαλεια που δεν ηθελα να μπουν μεσα μετα την χρηση τους. Βλεπε φτυαρι-γαλοτσες κλπ.

Για τα υπολοιπα ακομα δεν εχω αποφασισει. Παντως το μονο σιγουρο ειναι πως πανω απο οδηγο και συνοδηγο θα ειναι μονο ο ουρανος.... 8)

Μεσα στο καλοκαιρι θα αλλαξει και η αναρτηση και θα ενισχυθουν πολλα μερη της.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Τρί Μαρ 09, 2010 12:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Πέμ Ιούλ 10, 2008 8:06 pm

:shock: :yikes: :yikes: :yikes: :yikes:

Φιλε jeo έπαθα σοκ

Καλή επιτυχία εύχομαι στη νέα σου κατασκευή

Νομίζω ότι έβαλες το μαχαίρι βαθιά στο κόκαλο
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Πέμ Ιούλ 10, 2008 8:08 pm

Ομολογώ πάντως ότι είναι ποιο όμορφο camprio!!!!!!!!!
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Ιούλ 10, 2008 9:06 pm

Ωραίος JEO!!! με ένα καλό roll bar θα γίνει άψογο :D
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 10, 2008 10:55 pm

Ευχαριστω ρε παιδες. Να στε καλα!!!!

Εκατσα και ζυγισα τα κομματια που εφυγαν ενα-ενα.
Η πισω πορτα, τα κρυσταλλα και το κομματι απο τον ουρανο που εφυγε ζυγιζουν συνολικα 50 κιλα. Δεν εχω υπολογισει την ρεζερβα, την βαση της και την σχαρα που ειχα επανω στην οροφη.

Το καλο ειναι πως αυτα τα 50 κιλα εφυγαν απο ψηλα και θα κανει το αυτοκινητο πιο σταθερο στις πλαγιες κλισεις. Επισης θα μπορω να παρω πιο βαρυ εξοπλισμο μαζι μου.....
Το κακο ειναι πως εφυγαν ολα απο πισω και ο πισω αξονας εχει ελαφρυνει παρα πολυ, με αποτελεσμα να σπινιαρει ακομα και η δευτερα εν κινησει με τα mud......

Δεν με πειραζει και πολυ βεβαια γιατι με την προσθηκη της ρεζερβας, του εργατη και του εξοπλισμου στις εκδρομες (2 κανιστρα και sand ladders) θα αποκατασταθει ελαφρως η αναλογια βαρους.

Για τους εργατες εχω σκοπο μιας και θα ειναι σταθεροι αυτη τη φορα να βαλω υδραυλικους. Για τον ιδιο λογο οι μεταλλικοι προφυλακτηρες θα ξανασχεδιαστουν και θα τους ξαναφτιαξω απο το μηδεν.

Οσον αφορα την αναρτηση τωρα, ενδεχεται να μπει και ενα body-lift 3cm μαζι με τα νεα ελατηρια μιας και τα ελαστικα που θα μπουν θα ειναι κομματακι μεγαλα.... :?: Αλλα ολα αυτα θα γινουν μετα το καλοκαιρι.....

Υ.Γ. πηγα σημερα και παρηγγειλα νεα panhard μπροστα γιατι η παλια με το σηκωμα που εχει τωρα το αυτοκινητο εχει καταστρεψει τα silent block της (τα εχει κανει οβαλ) και το τιμονι εχει τζογο κοντα στα 10 cm..... Το Σαββατο θα την βαλω επανω για να μπορεσω να το οδηγησω.

Το σαββατο θα κατσω να δουλεψω και στις λεπτομεριες στα σημεια που εκοψα (ξεγρεζαρισμα τριψιμο βαψιμο) και πηρα και ενα λαστιχακι να καλυψω την λαμαρινα γιατι ειναι ψιλο επικινδυνη ετσι οπως ειναι τωρα.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Κυρ Μάιος 08, 2011 8:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 11, 2008 2:19 am

αντε καλή αρχή , σουπερ ειναι
Θοδωρα μήπως θέλει και μια τραβέρσα πίσω απο τα κεφάλια ? Να ενώνει τις δύο κολώνες ? Ξέρεις όπως έιναι και στο softtop. Ετσι οπως το βλέπω μου φαίνεται ότι στην επόμενη λακούβα θα στραβώσει .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 11, 2008 2:28 am

αααα και την πόρτα γιατι δεν την κρατάς να φτιάξεις ολο το πίσω σαν ενα μεγάλο κουτί ?
Βάλε και καμια φωτό από αυτά που έχεις δεί να καταλάβουμε πρός τα που το πάς .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιούλ 11, 2008 7:51 am

To rοll bar που θα βαλω θα εχει αυτο το σκοπο Πανο. Προστασια οδηγου-συνοδηγου και δεσιμο καροτσας. Εχθες το βραδυ μετα την 01:00 δεν κρατηθηκα και το πηγα μια βολτα σε μια παιδικη χαρα διπλα απο το ΣΕΦ.
Ειχε λιγους τριγμους σε κατι νεροφαγωματα αλλα οχι τιποτα σπουδαιο.

Το δεσιμο-κλεισιμο χωρου που εκανε η πισω πορτα θα αντικατασταθει απο μια σταθερη κατασκευη η οποια θα διαχωριζει τον χωρο αποσκευων απο τον εργατη και τα κανιστρα.
Ο χωρος αποσκευων μην φανταστεις οτι θα ειναι τιποτα σπουδαιο. 2 το πολυ 3 σακ-βουαγιαζ για τα 3ημερα....

Επενδυω πιο πολυ στην πρακτικοτητα και στην εκτος δρομου οδηγηση αυτη την φορα και λιγοτερο εως καθολου στην ομορφια.

Θελω να φτασω σε αυτο το επιπεδο:
Εικόνα


Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 11, 2008 1:45 pm

Θοδωρή πάς να κάνεις πάλι το λάθος που ειχες κάνει και με τον πίσω προφυλακτήρα .
Το ρολλ κειτζ δεν πρεπει να δεθει με το αμάξωμα σε κανένα σημείο . Τράβα μια τραβέρσα για να μην γινει το αμάξωμα σαν S και μετά αρχισε να φτιάχνεις το ρολλ κειτζ .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Ιούλ 11, 2008 2:13 pm

Γιατί να μην δεθεί το roll cage με το αμάξωμα?
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 11, 2008 2:32 pm

το αμάξωμα ειναι η καρότσα που λεμε
το σασί ειναι η σκάλα .
το ρολλκειτζ δένεται με την σκάλα , δεν δένεται με τη καρότσα .

η καρότσα και το σασί ειναι δεμένες με ελαστικούς συνδέσμους Γιάννη
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

cron