ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Νοέμ 11, 2008 4:11 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Νοέμ 11, 2008 5:18 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Νοέμ 11, 2008 6:01 pm

Τελευταία επεξεργασία από JEO και Σάβ Δεκ 29, 2012 4:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Νοέμ 11, 2008 8:13 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Νοέμ 13, 2008 5:54 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:00 pm

το τρανσφερ του lj ειναι και αυτό gear driven , θα εχεις τον διπλό θόρυβο .
Η λύση με το τρανσφερ ειναι να βάλεις αυτό
http://www.secondskinaudio.com/vibratio ... tegory=120 και να γλυτώσεις μια και καλή με ολο τον θορυβο , ειναι μέσα στις επόμενες παραγγελίες μου απο Αμέρικα .
Και το τρανσφερ του lj ειναι για μηχανή 1000 με 50 αλογα , αν αντέξει τα 82 του 1300 σιγουρα θα κλατάρει σε μια αναβάθμιση . Δες την περίπτωση του διπλού Toyota ειναι η καλύτερη αν δεν θες να δώσεις τα φράγκα για αναβάθμιση σε σαμουραι με αλλα γρανάζια . Συν οτι αν το πάς προς Τουοτα βαζεις κατευθειαν μηχανή κιβώτιο τράσνφερ από Hilux του 90-98 και τελειωνεις και απο θέμα μηχανής που θα την χρειαστεις με τα 33αρια . Τεσπα τα λέμε το βράδυ :lol:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Νοέμ 14, 2008 4:06 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Νοέμ 14, 2008 6:13 pm

IKE εχεις καμιά ιδέα για μηχανή ?

μια ιδέα ....
ελαφριά αρα αλουμινιο
V6 με πολύ μικρή γωνία
αν γινεται και από πισωκίνητο για να μπαίνει πιο εύκολα στο jimny ολόκληρη μαζί με το κιβώτιο
υπάρχει τέτοια μηχανή ?
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Νοέμ 14, 2008 6:29 pm

Ο V6 του Grand Vitara έχει όλα όσα περιγράφεις. Υπάρχει ο δίλιτρος V6 από Vitara (όχι Grand) και οι 2.5 και 2.7 από Grand Vitara προηγούμενης γενιάς (5d και XL7).
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Νοέμ 14, 2008 8:12 pm

Mου ρθε μια περιεργη ιδεα........


Εικόνα



Σχολια.........???????
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Νοέμ 14, 2008 10:24 pm

:msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Νοέμ 15, 2008 4:58 pm

Σημερα η μερα ειχε μετρημα. Πολυ μετρημα....

Μετρησα τις διαστασεις του πλαισιου που θα χτιστει η νεα αναρτηση.
Επισης εδω και μερικες μερες εχω αποφασισει να φτιαξω παλι radius arm σαν του μαμα jimny απλα θα ειναι μεγαλυτερα (περιπου 1,30) και θα πιανουν στο κεντρο του μεταξονιου.

Τα νεα μπρατσα ομως θα τοποθετηθουν αναποδα για να κερδισω την διαφορα υψους σε σχεση με πριν.
Εδω μια φωτο του πισω για να καταλαβετε τι εννοω:
Εικόνα

Και εδω μια του μπροστα:
Εικόνα

Εχω ενα θεμα με τα μπρατσα βεβαια.... Ξερω πως δεν θα ειναι αυτα κανονικα αλλα δεν λενε να ερθουν σε μια ευθεια και τα 2.... κοιταξτε:
Εικόνα

Το μπροστινο κοιταει επανω και το πισω ειναι οριζοντιο με το εδαφος..... Θα την βρω την ακρη....

Εδω μια φωτο απο τα γαιδουρια αξονες μεταδοσης.
Ο λεπτος και μακρυς ειναι ο μπροστινος και εχει 2.5cm τηλεσκοπικη διαδρομη και ο χοντρος και κοντος ειναι ο πισω και εχει 3,5cm τηλεσκοπικη διαδρομη.
Εικόνα

Εδω μια φωτο απο το καρπουζι ενος patrol ιδιου με το δικο μου μονο που εχει βαλει μια πλακα στις βιδες που κρατανε τους βασιληκους πηρους.

Εικόνα

Αυτο γινεται για να σηκωσει πιο ψηλα το σημειο στηριξης της μπαρας διευθηνσης. Ετσι μειωνει την γωνια της και η μπαρα σπρωχνει πλαγια και οχι διαγωνια κατω. Ιδια διαταξη θα φτιαξω κι εγω στο δικο μου.

Ασχετο εδω μια φωτο ενος LJ80 με αεραναρτηση ιδιου τυπου με αυτην που θα βαλω κι εγω.....
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Σάβ Νοέμ 15, 2008 5:06 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Νοέμ 15, 2008 11:13 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Νοέμ 15, 2008 11:49 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 55 επισκέπτες