Συγγνωμη εχετε δικιο....
Υπαρχει προοδος απλα ειναι αργη και καθημερινη και βαριεμαι να γραφω και απο λιγο καθε φορα.
Οι προφυλακτηρες ειναι σχεδον ετοιμοι...
Μερικες λεπτομερειες απο αυτες τις μερες.
Αυτα εδω τα παρατησα:
Ο λογος ειναι πως εφτιαξα αλλες υποδοχες για τον εργατη:
Πιο ελαφριες-πιο δυνατες-πιο ανθεκτικες και με διπλο χαρακτηρα αφου πλεον αποτελουν και ενισχυση των προφυλακτηρων απο την μεσα πλευρα.
Επισης επρεπε να βρω ενα σχημα που να κολλιεται και ευκολα, μιας και ο διαθεσιμος χωρος για να μπει η κεφαλη της argon ειναι μολις 3cm....
Και στον πισω προφυλακτηρα μπαινουν ετσι.
Η μεγαλη υποδοχη:
Το ευκολο κολλημα που ελεγα πιο πριν....
Και η μικρη υποδοχη που ειναι κοντα στην βαση-γλυστρα και αναγκαστικα εχει αυτο το σχημα:
Αυτο ειναι το αποτελεσμα (θελει καθαρισμα απο τα μπιμπικια της argon.....)
Και ετσι ειναι με την βαση του εργατη τοποθετημενη και τις Μ20 βιδες βιδωμενες.
Αυτο το τελευταιο ακομα το ψαχνω για το πως θα γινει πιο ευκολα και χωρις βιδωμα....
Πισω απο τις δεστρες (και στους δυο προφυλακτηρες) εχω φτιαξει αυτη την διαταξη:
Εκτος απο την μεγιστη αντοχη σε δυνατο τραβηγμα, "γωνιαζει" και τους προφυλακτηρες ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.
Στον πισω προφυλακτηρα εκοψα τις γωνιες για να αφαιρεσω λιγο βαρος και να αυξησω μερικες γωνιες υπο κλιση και εφτιαξα αυτα τα τελειωματα απο 3mm λαμαρινα:
Μια τεχνικη που ειναι απαραιτητη οταν οι κολλησεις πρεπει να τροχιστουν αλλα πρεπει να υπαρχει και αντοχη ειναι αυτη:
Τροχιζεις τις δυο επιφανειες και σχηματιζεται ενα V μεταξυ τους. Ετσι οταν κολλας, αυτο το V γεμιζει με κολληση και μετα μπορεις να το τροχισεις χωρις να αποδυναμωσεις την κολληση.
Και μια με τελειωμενες κολλησεις και τον μεντεσε προβαρισμενο:
Μια απο πανω:
Και η αλλη πλευρα με την τρυπα για την εξατμιση:
Γιατι εβαλα την εξατμιση να βγαινει μεσα απο τον προφυλακτηρα?
Για μεγιστη αντοχη (δεν υπαρχει περιπτωση να χτυπηθει απο πουθενα) για καλαισθησια και γιατι επανω στον προφυλακτηρα θα στηριζεται η προεκταση της εξατμισης για υδατινα περασματα.
Αλλη μια με τελειωμενες κολλησεις.
Αυτα ειναι τα 2 "λαμακια" παχους 10mm που αγκαλιαζουν τον μεντεσε και που θα μεταδιδουν τις δυναμεις στον προφυλακτηρα σε πολλα σημεια χωρις να ομως να τον καταπονουν:
Και ο πισω προφυλακτηρας εχει σχεδον τελειωσει: