Ξεκινησε σαν πλακα-πειραγμα αλλα συντομα μπηκε στο μυαλο σαν ιδεα. Ετσι και αλλιως δεν σκοπευω να φυγω απο τον συλλογο νωριτερα απο το 2020......
Επειδη αποστολη του rescue ειναι να βοηθαει, πρεπει να εχει και τον αναλογο εξοπλισμο. Ας δουμε ποιος ειναι αυτος:
1.ξεκιναμε απο το σασι. Το συγκεκριμενο σασι ενισχυθηκε μπρος-πισω (συντομα και στην μεση) με ενισχυμενο στραντζαριστο για αυξηση της στρεπτικης κυριως ακαμψιας (νεροφαγωματα) και για τα αυξημενα φορτια που θα καλειται να ανταπεξελθει λογω εργατη.
2.Μπλοκε διαφορικα μπρος-πισω για αυξηση της ελξης, ειτε τραβαμε καποιον ειτε οχι.
3.Εργατης, επιλεχθηκε ο 9500lib. της MILE MARKER ο οποιος πατενταριστηκε και εγινε αποσπωμενος ωστε να μπορει να μπει εμπρος-πισω η' και καθολου στο αυτοκινητο. Ο συγκεριμενος εργατης περα απο την δυναμη του (4300 κιλα και 4.9HP) εχει και μεγαλη ταχυτητα ανακτησης.
4.snorkel, απαραιτητο για τις λιμναζουσες περιοχες και για να φτασουμε καπου.
5.GPS, αυτο και αν ειναι απαραιτητο για να φτασουμε καπου. επιλεχθηκε το 276c της GARMIN. Πραγματικα πολυ καλο.
6.Αλλαγη προφυλακτηρων μπρος-πισω με μεταλλικους. Ο πισω ειναι και η βαση του εργατη.
Αυτα που θα γινουν στο αμεσο μελλον ειναι τα εξης:
1.Τransfer case απο samurai με γραναζια απο calmini 5.14:1
2.Ενισχημενα ημιαξονια μπρος-πισω.
3.Ενισχυμενα μπρατσα μπρος-πισω της DG TUNING
4.Σηκωμα αναρτησης 10cm και body-lift 5cm
5.pitman arm τιμονιου και αμορτισερ τιμονιου.
6.Φτερα απο WRANGLER RUBIKON για να καλυψουν τους τροχους που θα βγουν 5cm απο καθε πλευρα, 3cm προσθηκες και 2cm απο τις ζαντες του grand vitara.
7.Λαστιχα 215/85/16 malatesta.
Και για να μην ξεχνιομαστε, παρτε και μερικες προσφατες φωτογραφιες απο την δοκιμη του εργατη:


