ΑΡΡΩΣΤΙΑ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

ΑΡΡΩΣΤΙΑ

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Ιουν 06, 2005 8:24 pm

Ξεκινάμε σιγά σιγά το στήσιμο του jimny
Ανάρτηση : Το jimny εξοπλίστηκε με ανάρτηση rancho 5000 με ελατήρια 8 πόντους
Τα αποτελέσματα θεαματικά ,το jimny μαλάκωσε λίγο ,όχι υπερβολικά και απέκτησε θεαματική ελευθερία άρθρωσης .
Αλλαγή αμορτισέρ με monroe μετά από πολύ ψάξιμο από πολλά μοντέλα αυτοκινήτων , το πείραμα απέτυχε , ήταν πολύ σκληρά, γυρίσαμε πάλι στα rancho .
Αλλαγή ελατηρίων με άλλα με πιο πολλές σπείρες και μεγαλύτερο πάχος (ύψος +12)
Αναλυτικά
2 ελατήρια μπροστινά πάχους 14μμ heavy duty
2 ελατήρια πισινά πάχους 12μμ
2 αμορτισέρ μπροστινά Rancho RS5117
2 αμορτισέρ πισινά Rancho RS5108
Μπλoκέ διαφορικό :τοποθετήθηκε το γνωστό μπλοκε διαφορικό air locker στο πίσω διαφορικό . απίστευτες δυνατότητες πλέον ,το θηρίο σκαρφαλώνει παντού απαραίτητο εργαλείο σε όποιον θέλει να συμμετάσχει σε αγώνες trail και στο mud challenge .(τσουφ) κωδικός προϊόντος RD72
Μετά από περίπου 2 χρόνια με πίσω μπλοκέ διαφορικό και χωρίς κανένα πρόβλημα αποφάσισα να τοποθετήσω και στον μπροστά άξονα air locker .κωδικός προϊόντος RD87 . είναι μπλοκέ διαφορικού το οποίο ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με πεπιεσμένο αέρα.... Το μπλοκέ σου επιτρέπει να μεταφέρεις όλη τη δύναμη στον τροχό που πατάει στο έδαφος,. Ανήκε στην κατηγορία των extra που αν τα γνωρίσεις σου γίνονται απαραίτητα, και παράλληλα σου δίνει την δυνατότητα να περνάς δυσκολίες αργά χωρίς φόρα (άρα χωρίς κίνδυνο ζημιάς).
. η δυνατότητες του δεν τελειώνουν ποτέ . απλά θέλει λίγο προσοχή γιατί το jimny έχει ευαίσθητα ιμιαξόνια εμπρός
Αλλαγή εμπρός ιμιαξόνια – μπιλιοφόρους : έγινε αλλαγή με ιμιαξόνια και μπιλιοφόρους από samurai τα οποία είναι πολύ πιο ανθεκτικά .
Ελαστικά : η επιλογή ελαστικού έγινε με γνώμονα ότι το θηρίο περνάει το πιο μεγάλο διάστημα στο χώμα , άλλα και όταν κινείτε στην άσφαλτο ο θόρυβος να μην σου παίρνει τα αυτιά και να μην υπάρχει κίνδυνος να χάσεις μερικά τακούνια , γ'αυτο αποκλείστηκαν τα λάστιχα αναγόμωσης .
Η επιλογή μονόδρομος για μένα BF GOODRICH M\T 215/75/15 πολύ καλή σχέση τιμής – απόδοσης πολύ καλά στην άσφαλτο όταν είναι στεγνή απίστευτα στο χώμα και σου βγάζουν και αρκετά χιλιόμετρα .
Αρνητικά : κράτημα στο βρεγμένο σε άσφαλτο ,μικρή αύξηση τις κατανάλωσης
Θετικά : πας παντού
Δεύτερο ζευγάρι ελαστικά για αγώνες είναι το puma marix ευγενική χορηγία τοπικού καταστήματος (σπόνσορας)
Αλλαγή ελαστικών μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες σε διάσταση 30-9,5-15 COOPER M/T STT . η επιλογή έγινε μετά την αλλαγή του transfer case , το αυτοκίνητο είχε γίνει αρκετά κοντό , με την τοποθέτηση μεγαλύτερων ελαστικών το jimny ήρθε στα σωστά δικά μου μέτρα . ένα ακόμα θετικό είναι ότι αυξήθηκε το ύψος τον διαφορικών .
Το λάστιχο είναι αρκετά καλό στο χιόνι και στην παχιά λάσπη (βούρκο) στην λίγη λάσπη υστερεί .
Εργάτης : μετά από αρκετό ψάξιμο στο internet αλλά και σε καταστήματα με αξεσουάρ σε εκδρομές με φίλους και μέσο forum πήρα την απόφαση να τοποθετήσω έναν εργάτη 8000lb με σκοπό να μπορεί να με τραβάει πάντα σε ακραίες συνθήκες αλλά και να τραβάω φίλους μου με αρκετά βαρύτερα αυτοκίνητα.
Επέλεξα τον magnum της warn σαν τον πιο γνωστό από θέμα δυνατοτήτων και ποιότητας κατασκευής . Compact διαστάσεις πολύ καλές δυνατότητες και από καλό τζάκι.
Ανέβασε το jimny σε ύψωμα με κλίση περίπου 80 μοίρες και απόσταση αρκετά μεγάλη .στη συνέχεια μας προέκυψε το mud challenge αλλάξανε η απαιτήσεις μας πιο δυνατός εργάτης και πιο γρήγορος .
επιλέχθηκε ο T-MAX ο οποίος έχει δοκιμασθεί πολύ σκληρά από μένα σε hi-lux 4x4 και δεν καταλαβαίνει τίποτα μοτέρ 5,5 hp (9500lb) και αρκετά γρήγορος.
Αλλαγή ξανά εργάτη με ένα warn 8274-50 (τέρας) πάνω σε jimny. Χειροποίητη βάση εργάτη , κόψιμο της τραβέρσας – κατασκευή καινούργιας τραβέρσας 15 cm πιο μέσα . απλά ο πιο γρήγορος εργάτης πάνω σε ένα πανάλαφρο αυτοκίνητο . αποτέλεσμα εκπληκτικό . μεγάλο συρματόσκοινο και σε πάχος και σε μήκος (45m) και απίστευτη ταχύτητα . ο εργάτης αυτός συνήθως τοποθετείτε σε land rover 90-110 , οπότε μπορείτε να φανταστείτε τα αποτελέσματα πάνω στο jimny .
Αυτό που θα ήθελα να πω εγώ μετά από αρκετά μεγάλη συμβίωση με εργάτες είναι στην αγορά να προσέξουμε ο εργάτης να έχει θερμική αντίσταση , όποτε σε μια μεγάλη αύξηση θερμοκρασίας να κόβει το ρεύμα και να μην συνεχίσει να τραβάει και να καεί το μοτέρ.
Επίσης μεγάλη προσοχή με την εγγύηση , τι καλύπτει και τη όχι
Ασύρματος τηλεχειρισμός εργάτη .ένα πολύ ωραίο gajet το οποίο αποδεικνύεται πολύ χρήσιμο όταν χρησιμοποιείς τον εργάτη μόνος σου και το σημείο πρόσδεσης είναι μακριά
Snorkel: η κατασκευή του ξεκίνησε μια μέρα για πλάκα με ένα φίλο ηλεκτρολόγο όταν ανακαλύψαμε ίχνη λάσπης στην εισαγωγή αέρα. πήραμε λοιπόν μερικά κομμάτια σωλήνα αποχέτευσης και αρχίσαμε τη συναρμολόγηση το κομμάτια στεγανοποιήθηκαν με σιλικόνη και η κατασκευή επενδύθηκε εξωτερικά με αρμαφλεξ για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα . το εργοστασιακό φίλτρο αέρα καταργήθηκε και στη θέση του μπήκε ένα ελευθέρας ροής της green το touister με αλουμινένιο εξωτερικό περίβλημα . το εργαλείο τώρα καταδύεται χωρίς φόβο
μπαταρία – δυναμό :με την τοποθέτηση του εργάτη αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τη μπαταρία και το δυναμό για να κάνουμε σωστή δουλειά επιλέχθηκε μπαταρία 100αρα κλειστού τύπου και δυναμό 90αρης της bosh . με παρατεταμένη χρήση εργάτη και το αυτοκίνητο σβηστό το jimny δεν μένει από ρεύμα .
ηχοσύστημα: επιλογή με κλειστά τα μάτια alpine .τοποθετήθηκαν door panel της phonocar για fiat punto 99+ και 16αρια ηχεία της alpine . πίσω κατασκευάστηκαν βάσεις ηχείων από κόντρα πλακέ θαλάσσης , επενδύθηκαν με δερματίνη στο χρώμα του αυτοκινήτου και τοποθετήθηκαν ηχεία 6x9 της alpine . η πηγή είναι και αυτή της alpine με κωδικό 9831 R .άπαιχτο δεν χοροπηδάει σχεδόν ποτέ .sub goufer 12 inches της alpine με έναν ενισχυτή Sony 2x80 γεφυρωμένο και τοποθετημένο κάτω από το κάθισμα .τα καλώδια και η ασφαλειοθήκη είναι της kicker και η εγκατάσταση έγινε στο κατάστημα power boost evolution .
Cb: μικρό και οικονομικό έπρεπε να είναι το Cb που θα αγόραζα γιατί είχα σκοπό να το τοποθετήσω στην κεντρική κονσόλα του jimny και έτσι έγινε. τοποθέτησα Cb της midland και κεραία της Alan πάνω στη βάση της ρεζέρβας .οβερ…
φιμέ τζαμακι:το jimny μου δεν έχει air condition οπότε τοποθέτησα πρώτο στάδιο της lumar με 5 χρόνια εγγύηση .οπότε και πιο δροσερό το jimny και κρατάω τα βλέμματα αυτόν που γλυκοκοιτάνε τον ήχο μακριά.
Baket καθίσματα: τοποθετήθηκαν τα σωληνωτά καθίσματα της sabelt για περισσότεροι ασφάλεια και καλύτερα κρατήματα
Gajets: βάλαμε ένα κλισίμετρο έτσι για να μας ανεβάσει το ηθικό, ένα όργανο εσωτερικής – εξωτερικής θερμοκρασίας, πλαστικά πατάκια, ναυτικά - ιμάντες και έφτιαξα και καινούργια σημεία δεσίματος
Transfer case: αλλαγή του βοηθητικού από 410 (Santana) τώρα πια σκαρφαλώνει παντού χωρίς να μένει ποτέ από δύναμη, τέρμα τα προβλήματα με το δίσκο – πλατό. απλά απεριόριστες δυνατότητες σε off road καταστάσεις .
Αρνητικά : μειώθηκε λίγο η τελική , αυξήθηκε η κατανάλωση .
Σωληνάκια φρένων : έγινε αλλαγή με άλλα καλύτερης ποιότητας και με μεγαλύτερο μήκος για να μπορούν αντεπεξέρθουν στης διαδρομές της ανάρτησης αλλά και στην τοποθέτηση body-lift . υποχρεωτικά σε όποιον τοποθετεί ανάρτηση πάνω από 8 cm
Body-lift: τοποθετήσαμε body-lift 5cm ώστε να μην έχουμε πρόβλημα με τα μεγαλύτερα λάστιχα (πχ να βρίσκουν στους θόλους), β) στο μέλλον να τοποθετήσουμε σκαλοπάτια τα οποία θα έχουν βιδωμένη βάση στο σασί και αυτό διευκολύνει την κατασκευή και τοποθέτηση της βάσης, γ) από θέμα αισθητικής το jimny είναι τέρας.
Εξάτμιση : αλλαγή εξάτμισης με χειροποίητη μόνο το τελικό με έμφαση στη ροπή ,η εξάτμιση τοποθετήθηκε στο κέντρο και η απόληξη βγαίνει πιο ψηλά , για τα περίεργα βουλιάγματα , φυσικά ανοξείδωτη και χωρίς πολύ θόρυβο
Εμπρός μπράτσα στήριξης άξονα (front radius arms ) : έγινε αλλαγή με τα μπράτσα της dg-tuning από το Βέλγιο για να διορθώσουμε τη γωνία caster . επιτέλους το jimny στρίβει σωστά και τα ελατήρια δεν κάνουν αυτή την περίεργη κούρμπα
Rear brackets (προστατευτικά βάσης πίσω ανάρτησης): τα προστατευτικά αυτά είναι κατασκευής τις dg tuning και η χρησιμότητα τους είναι στο να μην σπάνε η βάσεις τον πίσω αμορτισέρ στο απότομο βύθισμα.
Τιμόνι : βάλαμε τιμονάκι δερμάτινο sabelt με αρνητικό offset και καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση .
Σχάρα οροφής :σχάρα οροφής της king rack 1x1.10 για να φορτώνουμε σκάλες , φτυάρια κτλ.
Προβολής οροφής :τοποθετήθηκαν 2 προβολείς οροφής hella 500 καρφιά , πολύ καλή απόδοση και αίσθηση camel trophy .
Μοτέρ : μοτέρ από vitara 1600 με το καπάκι από το jimny και μπεκ από grand vitara 1600 (εκεί είναι όλο το μυστικό ) περίπου όλο το σύνολο 100hp (με φίλτρο – εξάτμιση – μπουζί )
Τελευταία επεξεργασία από sirros και Τρί Ιουν 07, 2005 11:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Ιουν 06, 2005 8:48 pm

Progect No2Μετά την πρόσφατη ατυχία που μου έτυχε στο jimnακι μου αποφάσισα να προχωρήσω στης παρακάτω αλλαγές .
Άξονες: άξονες από wragler yj dana 35 , η αλλαγή αυτή γίνεται με σκοπό το jimny να φαρδύνει αρκετά τα ιμιαξονια του να είναι πιο γέρα για να τοποθετηθούν λάστιχα πάνω από 32 intses . επίσης μπορείς άνετα να παίξεις με κορονοπήνια καθώς υπάρχουν άφθονες λύσεις
Διαφορικά : επιλέχθηκαν τα διαφορικά της OX loker τα οποία δεν λειτουργούν με αέρα αλλά με συρματόσκοινα και αυτό συνεπάγεται σε μεγαλύτερη αξιοπιστία , φυσικά εμπρός – πίσω .
Ανάρτηση : αλλαγή της ανάρτησης με αμορτισέρ με ομόκεντρο ελατήριο (coil- over ) χειροποίητο ( όλα τα λεφτά το ύψος ακόμα το ψάχνουμε )
Μπράτσα : αλλαγή του τρόπου στήριξης τον αξόνων και του σημείου στήριξης τον μπράτσων πάνω στο σασί , καθώς και ένα 3 link από τον κάθε άξονα σε μια χειροποίητη τραβέρσα
Χρώμα : αλλαγή χρώματος ( έκπληξη ) :?:
sirros
 

Δημοσίευσηαπό cliff » Δευτ Ιουν 06, 2005 9:51 pm

:shock:

Κωνσταντίνε είχες τοποθετήσει κάποιο διάστημα σετ γραναζιών βοηθητικής (transfer case) trialjimny? Κι αν ναι ποιές είναι οι εντυπώσεις σου :?:

Ευχαριστώ
cliff
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Ιουν 06, 2005 10:02 pm

Ωραίος Κώστα!

Tο χρωματάκι να μαντέψω ροζ? :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3918
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Ιουν 06, 2005 11:04 pm

cliff έγραψε::shock:

Κωνσταντίνε είχες τοποθετήσει κάποιο διάστημα σετ γραναζιών βοηθητικής (transfer case) trialjimny? Κι αν ναι ποιές είναι οι εντυπώσεις σου :?:

Ευχαριστώ


Είχα τοποθετήσει transfer case από suzuki 410 20% πιο κοντό και ήταν μια χαρά με τα 30/9,5/15
sirros
 

Δημοσίευσηαπό sirros » Δευτ Ιουν 06, 2005 11:07 pm

IKE έγραψε:Ωραίος Κώστα!

Tο χρωματάκι να μαντέψω ροζ? :P


Γκρι , για να κάνει αντίθεση με τα αυτοκόλλητα του φίλου μας του bob :lol: :lol: :lol:
sirros
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Ιουν 06, 2005 11:33 pm

WOW!

Γκρί με κίτρινα αυτοκόλλητα του bob θα είναι άψογο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3918
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό gc » Τρί Ιουν 07, 2005 8:50 am

ωραιος... ερμ, τι αυτοκινητο ειπες εχεις; :lol:
αντε και σε ανωτερα :)
gc
 

Δημοσίευσηαπό ALEXIS K. » Τρί Ιουν 07, 2005 9:43 am

:shock: :shock: :shock:
Κώστα,
όταν το ετοιμάσεις θα κάνουμε διαγωνισμό ονομασίας του αυτοκινήτου!!!
:lol: :lol: :lol:
JIM TEAM
Άβαταρ μέλους
ALEXIS K.
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 09, 2004 6:01 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Τρί Ιουν 07, 2005 10:13 am

Μηπως να επερνες ενα hummer εξ'αρχης;;
Yiannis
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2004 4:16 pm
Τοποθεσία: HΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό gc » Τρί Ιουν 07, 2005 10:37 am

Yiannis έγραψε:Μηπως να επερνες ενα hummer εξ'αρχης;;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
μπα.. το χαμερ θα κολωνε...
gc
 

Δημοσίευσηαπό freskos » Τρί Ιουν 07, 2005 11:49 am

Κώστα, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας δίνεις :wink: :wink: Thank U :lol:
Άβαταρ μέλους
freskos
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2004 2:38 pm

Δημοσίευσηαπό cliff » Τρί Ιουν 07, 2005 12:34 pm

sirros έγραψε:
cliff έγραψε::shock:

Κωνσταντίνε είχες τοποθετήσει κάποιο διάστημα σετ γραναζιών βοηθητικής (transfer case) trialjimny? Κι αν ναι ποιές είναι οι εντυπώσεις σου :?:

Ευχαριστώ


Είχα τοποθετήσει transfer case από suzuki 410 20% πιο κοντό και ήταν μια χαρά με τα 30/9,5/15


Ευχαριστώ πολύ Κώστα :wink:
cliff
 

Δημοσίευσηαπό joseph » Τρί Ιουν 07, 2005 1:52 pm

BRAVO Κωστή. Ωραίο αρθράκι και σίγουρο πολύ χρήσιμο ,για πολλούς!
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό sirros » Τρί Ιουν 07, 2005 7:01 pm

Τελικά το κουβούκλιο την έχει ακούσει για τα καλά :ihearu: , ψάχνουμε για άλλο , όποιος γνωρίζει κάτι ας ειδοποιήσει .
sirros
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron