Ανάρτηση D&G Tuning 4 ίντσες

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Ανάρτηση D&G Tuning 4 ίντσες

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Τρί Απρ 12, 2005 1:13 pm

Όλοι ξέρουμε τις δυνατότητες του Jimny ακόμη και με την εργοστασιακή ανάρτηση. Οι κακές παρέες όμως (βλέπε Σύρρο) με ενέπλεξαν με τον χώρο των αγώνων 4x4 και έτσι αποφάσισα να αλλάξω τις αναρτήσεις. Αρχικά προσανατολιζόμουνα σε κιτ που δίνουν 4 πόντους ύψος λόγο των συμμετοχών μου στα trail ride. Μετά από ώρες και ώρες συζητήσεων με τον κύριο πρόεδρο αλλά και το Σύρρο και μετά από γνώμες που πήρα από αυτούς που ήδη έχουν αλλάξει την ανάρτηση μεταπήδησα στους 8 πόντους. Και εκεί που ήμουν έτοιμος να κάνω την παραγγελία ξαφνικά με παίρνει ο Σύρρος και μου λέει ‘Θα πάμε στον Έβρο?’ ε και λέω εγώ ‘Και δεν πάμε?’ Οπότε όπως καταλαβαίνεται σκεπτόμενος καλύτερα να δώσω τώρα τα λεφτά να πάρω κάτι ολοκληρωμένο προτίμησα το κιτ της D&G Tuning το οποίο δίνει 4 ίντσες Lift στο αμάξι. Μετά από αρκετές συνομιλίες με τον φίλο μας Dieter έκανα την παραγγελία…

Το κιτ περιλαμβάνει:

2 ελατήρια μπροστινά πάχους 15μμ heavy duty
2 ελατήρια πισινά πάχους 14μμ
2 αμορτισέρ μπροστινά Rancho RS5117
2 αμορτισέρ πισινά Rancho RS5118
Καινούργιες ρυθμιζόμενες πανάρ εμπρός και πίσω
Μπράτσα μπροστινά Heavy duty με caster correction
Μπράτσα πισινά Heavy duty (εκ παραδρομής!)
Νέες κάτω βάσεις των πίσω αμορτισέρ
Λαμάκια σταθεροποίησης των πίσω ελατηρίων στην κάτω βάση
Bumper stops για τα μπροστινά ελατήρια
Μακρύτερα σωληνάκια φρένων
Κιτ για το πρεσάρισμα και ξεπρεσάρισμα των σινεμπλόκ από τα μπράτσα

Η τοποθέτηση:

Έγινε στο Εξειδικευμένο συνεργείο φρένων ‘Ο Γιώργος’, όπου δουλεύει και ο γνωστός σε αρκετούς φίλος του ΠέτρουΧΧΧ Δράκος. Μας πήρε αρκετή ώρα, 11 ώρες!!!, αλλά το πήγαμε με την ηρεμία μας. Το αμάξι κρεμάστηκε και βγήκαν στην κυριολεξία τα πάντα κάτω από το αυτό. Τα αμορτισέρ δουλεύτηκαν 10 φορές με τα χέρια!!!, μπήκαν στις βάσεις τους εύκολα με τη βοήθεια ειδικού κολπικού λιπαντικού gel, ευτυχώς βρήκαμε και πρέσα εκεί κοντά για να βγάλουμε τα σινεμπλόκ από τα μπράτσα, οι πανάρ ρυθμίστηκαν, τα σωληνάκια άλλαξαν με μακρύτερα υψηλής πιέσεως, μας πήρε αρκετή ώρα να λύσουμέ το γρίφο των βάσεων των αμορτισέρ αλλά τελικά όλα δέσανε στο αμάξι…τέλεια!!! Το μόνο που δεν τοποθετήθηκε ήταν τα bumper stops στα μπροστά ελατήρια γιατί θα περιορίζανε κατά πολύ την προς τα πάνω κίνηση του άξονα και δεν χρειαζόντουσαν με τα ελαστικά που έχω (205 R16).

Εντυπώσεις:

Από εξωτερικής άποψης το αμάξι φαίνεται θηρίο. Η καμπίνα είναι ολόισια και το χρυσό χρώμα δίνει άλλη όψη.
Στα εντός δρόμου το αμάξι είναι υπερβολικά σταθερό. Στις στροφές η καμπίνα δεν γέρνει καθόλου και σου δίνει μια αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το ότι το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο. Μετά τον αγώνα κυκλοφορώ χωρίς αντιστρεπτική, το αμάξωμα παίρνει λίγο παραπάνω κλίσεις και το τιμόνι έχει χάσει λίγο την αμεσότητά του, κοινώς είναι σχεδόν όπως το εργοστασιακό και αυτό λόγω των σκληρών μπροστινών ελατηρίων. Το αρνητικό είναι πως έχει γίνει πολύ σκληρό. Αισθάνεσαι και το πιο μικρό πετραδάκι, στην παραμικρή λακκούβα χοροπηδάει, να μην αναφέρω στα σαμαράκια τι γίνεται, και γενικά από απόσβεση είναι απαράδεκτο. Αυτή είναι μια θυσία προς όφελος της ευστάθειας.
Στα εκτός δρόμου η σκληράδα παραμένει…Δεν σου φαίνεται βέβαια τόσο πολύ όταν κινείσαι κάπως πιο γρήγορα αλλά το αρνητικά είναι πως αναπηδάει αρκετά και ο πίσω άξονας ‘χάνεται’ πολύ εύκολα. Από διαδρομές είναι πολύ καλύτερο. Με την αντιστρεπτική ο μπροστά άξονας περιορίζεται αρκετά αλλά χωρίς αυτήν φτάνει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Στο πίσω μέρος με τα μαμίσια ελαστικά η ρόδα βγαίνει ολόκληρη έξω από το θόλο. Γενική εντύπωση σύμφωνα με τα γούστα μου…ικανοποιητική άρθρωση αλλά όχι όσο θα ήθελα εγώ προσωπικά…


Μελλοντικά:

Αυτό που θέλω να αλλάξω είναι η άνεση και η άρθρωση. Προς το παρόν η επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή των πίσω ελατηρίων με άλλα πάχους 12μμ. Από εκεί και πέρα θα γίνει η δοκιμή και θα αποφασισθεί αν απαιτείται αλλαγή στα αμορτισέρ ή κάτι άλλο για τον μπροστά άξονα.
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Τρί Απρ 12, 2005 3:13 pm

Καλοριζικος Γιωργο...
Για πες μας το κοστος και ποσο υψος πηρες σε cm τελικα;
Yiannis
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2004 4:16 pm
Τοποθεσία: HΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Πέμ Απρ 14, 2005 4:33 pm

Το κόστος ήταν κάπου στα 1400 ευρό συν τα μεταφορικά και την τοποθέτηση.

Το ύψος είναι ακριβώς 9.5 πόντους και μπροστά και πίσω,μετρημένο από το έδαφος μέχρι το σασί.
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό Laspomaxos » Πέμ Απρ 14, 2005 7:53 pm

Ειμαι καπου στον Χολαργο,μεσημερι προς απογευμα,χτυπαει το κινητο μου,ειναι ο Γιωργος,μου λεει βγες εξω απο το μαγαζι,βγαινω,και τι βλεπω,ενα jimny τερας "τεχνικης" καταστασεως,ψιλο,αλλαγμενα μπρατσα,αμορτισερ,ελλατηρια και γενικως ενα αλλο αυτοκινητο απο το πατωμα και κατω!!Γιωργο σ¨ευχαριστω που ψηλωσες το αυτοκινητο γιατι οταν μιλαμε εγω απ¨εξω κι εσυ απο μεσα δεν χρειαζεται να σκυβω και να πιανεται η μεση μου!!Μπραβο George πολυ καλο,καλες διαδρομες και πολλους αγωνες με νικες!!
Laspomaxos
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Ιουν 02, 2004 3:09 pm
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη

Δημοσίευσηαπό gc » Κυρ Απρ 17, 2005 5:12 pm

οι δυνατοτητες του αυτοκινητου εχουν ξεφυγει... στα 10' που το δοκιμασα νομιζα οτι οδηγουσα αλλη μαρκα αυτοκινητο...
Οι διαδρομες του τροχου... ατελειωτες, και το πατημα στα διαφορα κατσαβραχα πολυ καλο. Η αισθηση που σου δινει το κιτ ειναι οτι ξες ανα πασα στιγμη που θα πατησει η ροδα, και δεν φοβασαι μηπως... γειρεις, ξεφυγεις κτλ... η δε αισθηση που εχεις στο δρομο βεβαια... εκτος του αερα του νταλικιερη, ειναι οτι δεν θα σου φυγει στην επομενη στροφη. Οταν το δοκιμασαμε, ο Γιωργης ειχε βγαλει την αντιστρεπτικη. Εγερνε λιγο, αλλα ακομα και ετσι δεν σε φοβιζε (ειμασταν 3 τροφαντουλικα αγορακια και ο Γιωργης οδηγος)

warning: ατομα με προβληματα μεσης και υψοφοβικα δεν πρεπει να μπαινουν μεσα! ;)

Καλους αγωνες, και καλες οφφ-ροανδ διαδρομες με το τερας Ζωρζ :)
gc
 

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Απρ 19, 2005 3:07 pm

Το δικό μου είναι απίστευτα σταθερό στην εθνική πλέον και χωρίς αντιστρεπτική.Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν πέσεις σε σαμαράκια.Ιδιαίτερα στα λαστιχένια που τοποθετεί ο δήμος αν δεν προσέξεις απογειώνεσαι!Τα περνάω με 10χλμ ίσως και λιγότερο!
Γιώργο,γιατί έχουν Caster correction τα μπροστινά μπράτσα,δεν τα έχει υπολογίσει για τις 4" ? Είδες κάποια διαφορά? Οταν είχα ρωτήσει τον Dieter μου είχε πεί να μήν αλλάξω τα δικά μου εφόσον είχα Caster kit.
http://www.jimnyclub.gr/gallery/michalis/under1
http://www.jimnyclub.gr/gallery/michalis/under2
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Τετ Απρ 20, 2005 1:37 am

Ναι Μιχάλη. Όταν λέω ότι έχουν Caster correction εννοώ τα μπράτσα από μόνα τους. Δεν έχω αλάξει τα bushes.

Όσο για τα σαμαρακιά ισχύει και για μένα το ίδιο...
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό cliff » Σάβ Απρ 23, 2005 10:52 pm

Φαίνεται τέρας πάντως! Τα ελαστικά τι διάσταση είναι :?:
cliff
 

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Κυρ Απρ 24, 2005 10:56 am

Τα λάστιχα είναι Sahara 205/80 R16.
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό cliff » Κυρ Απρ 24, 2005 12:13 pm

Από τις φωτό φαίνεται (και σίγουρα είναι) εξαιρετικά ικανό! Δεν "κόβει" όμως υπερβολικά με τους τροχούς αυτούς? Τα "αργά" επαρκούν πιά?
cliff
 

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Κυρ Απρ 24, 2005 1:53 pm

Εννοείται πως το αμάξι έχει πεθάνει από δύναμη. Τα βγάζει ακόμη πέρα αλλά με τα χίλια ζόρια...Ψάχνεται λύση...
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό Laspomaxos » Πέμ Απρ 28, 2005 11:48 am

Γιωργο βαλε snorkel και μια εξατμιση απο εμπρος μεχρι πισω με χταποδι και θα δεις τεραστια διαφορα με τις ροπες του κινητηρα.
Laspomaxos
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Ιουν 02, 2004 3:09 pm
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη


Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron