Μετατροπές:
ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
- Μπράτσα custom για +10εκ με διόρθωση σε γωνίες και μήκος μπρός - πίσω
- Rancho 9000X (ρυθμιζόμενα) για το αντίστοιχο ύψος και μεγάλες διαδρομές (ειδική παραγγελία από ΗΠΑ)
- Επιμήκυνση στις μπάρες πανάρ.
- Ελατήρια custom για +10εκ.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
- Transfer case Samurai 413
- Βάσεις tcase DGTuning.
- Γρανάζι 4.16 στο transfer case (μακριά -20%, κοντά -100% από το εργοστασικό)
- Μετατροπή αξόνων και αποστάτες για να συμπεριφέρονται όλα αυτά σωστά.
- Κουμπί απεμπλοκής πλημνών (κοντά με μόνο πίσω κίνηση)
- Κομπρεσέρ ARB με αντάπτορα για φούσκωμα ελαστικών και το σπιράλ με πιστόλι/ρολόι.
- ARB εμπρός
- ARB πίσω (εγκατάσταση των ARB άψογη με έμφαση στην προστασία των ηλεκτρικών τους και των σωλήνων)
ΤΡΟΧΟΙ
- Ζάντες από Grand Vitara (16 x 7 1/2)
- Λάστιχα 225-75R16 BF Goodrich Mud Terrain (διάμετρος ~30")
- Με την μετατροπή στο transfer case μπαίνουν και 31" λάστιχα (245 75 R16 το πιο σωστό) χωρίς καμία απώλεια στην δύναμη.
ΑΛΛΑ
- Εργάτης και βάση Warn 6000.
- Μπάρες οροφής (μαμίσιες)
- Σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου.
- Κοτσαδόρος custom αποσπόμενος (δεν επηρεάζει καθόλου τη γωνία απομάκρυνσης)
- Ραδιο-CD SONY και τέσσερα ηχεία 10cm pioneer.
Μαζί δίνονται:
α) αποστάτες τροχών 30mm αχρησιμοποίητοι (αξίας πάνω από 200 ευρώ).
β) Πλήρες κιτ μετατροπής Jimny για +6εκ με:
- Αμορτισέρ Procomp για +6εκ
- Ελατήρια για +6εκ
- Έκκεντρα συνεμπλόκ για το +6εκ μαζί με τα μπράτσα.
Η συνταγή μετατροπής έχει αποτέλεσμα να είναι σωστό οδηγικά σε όλες τις συνθήκες (κάνεις και ταξίδι άνετα με 110-120χλμ).
Ατρακάριστο (ούτε ακούμπιμα) με όλα τα εξτρα (πλυν ABS). Ποτέ ζημιά σε διαφορικά, άξονες κλπ. Μερικές γρατζουνιές στο χρώμα από κλαδιά που διορθώνονται εύκολα.
Τιμή 12000. Περισσότερες πληροφορίες 6946467516 Απόστολος